Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Jyy, alunperin noissa motorcraftin tulpissa oli joku 1,5mm väli,heti kun pienensin niin alko käyttäytyyn ouodosti.. täytyy huomen aamulla varhain säätää se siihen normiin takasi, jossa kaikki toimi.
Purin tänään hydraulinostimet, soitin kivitilaan(Tampereen Ford) ja sanoivat että nostinten ei kuulu liikkua mihinkään siinä kupissaan, jos liikkuu niin viallinen, mulla yks liikku ihan perskeleesti mutta muut ei ollenkaan. Sanoivat myös että vaikuttaa aivan varmasti tyhjäkäyntiin ja käynnistykseen.
Yhdellä nostimella hintaa 22eur. Tekis mieli ostaa kaikki mutta.. 352eur...
Monteonisti kirjoitti:Vanhat johdot ja uudet tulpat ei toimi keskenään, sama päinvastoin. Johtojen vastukset ja tulppien kärkiväli on muuttunut, ehkä muutakin? 8)
Ja sekin vielä.. on nää kans ihme vehkeitä, no ei se johtosarja maksa kun muistaakseni ... 25eur?
Voisi ihan vaikka kokeilun merkeissä tehdä niin,että jos mulla nyt sittenkin on se tyhjäkäyntivena särki, niin voiko sen ottaa sillai pois käytöstä että ECU ei mene sekasin jos säätää tyhjäkäynnin kaasuläppäkotelosta?
Lähtis aina helposti käymään ja tyhjäkäyntikin ois pysyvä joka tilanteessa.
Poude kirjoitti:Voisi ihan vaikka kokeilun merkeissä tehdä niin,että jos mulla nyt sittenkin on se tyhjäkäyntivena särki, niin voiko sen ottaa sillai pois käytöstä että ECU ei mene sekasin jos säätää tyhjäkäynnin kaasuläppäkotelosta?
Lähtis aina helposti käymään ja tyhjäkäyntikin ois pysyvä joka tilanteessa.
No venan toimitahan on helppo testata.
Jos auto jotenkin vaan käy tyhjäkäyntiä lämpösenä niin ottaa töpselin irti ja auton pitäis sammua.
Focus 1.8i STW -99
Anglia 1.2 -67
Sierra 2.0i Turbo -89
Onkohan tuuria vai mikä mättää kun auto toimii muuten mutta kun tuun kotipihaan vakio paikkaan parkkiin niin auto sammuu
Vauhti+ renkaat kääntyneenä lähes linkkuun+ vapaa vaihde, voiko olla se ohjaustehostimen paineanturi? mittasin sen kyllä ja arvot oli OK ainakin omasta mielestä.. ja kuulemani mukaan sen kuuluis nostaa kierrokset normaalia korkeemmalle,eikä laskea niitä..
Omassa pirssissä vastaavassa tilanteessa, kierrokset laskee vähän ja tyhjäkäynti muuttuu epäterveen kuuloiseksi en ole mitannut arvoja.. täällä kerrotaan että voi sammua jos vikaa.. http://www.btinternet.com/~madmole/Reference/Idle.html
Edit: Olen ymmärtänyt, että yleensä se on tuon paineanturinliitin joka menee rikki ei itse anturi.