mulla ei ole jakopään koppa kiinni joten voin säätää kireyttä koska vaan ja tarkastaa hihnan kuntoa.. mitähän tehdä että "natina" lähtee kiristimestä, en uskalla ajaa...
 mulla ei ole jakopään koppa kiinni joten voin säätää kireyttä koska vaan ja tarkastaa hihnan kuntoa.. mitähän tehdä että "natina" lähtee kiristimestä, en uskalla ajaa... ja autona diesel focus -01
 mulla ei ole jakopään koppa kiinni joten voin säätää kireyttä koska vaan ja tarkastaa hihnan kuntoa.. mitähän tehdä että "natina" lähtee kiristimestä, en uskalla ajaa...
 mulla ei ole jakopään koppa kiinni joten voin säätää kireyttä koska vaan ja tarkastaa hihnan kuntoa.. mitähän tehdä että "natina" lähtee kiristimestä, en uskalla ajaa...  ) ettei muita ääniä paljon kuulunut..
) ettei muita ääniä paljon kuulunut.. Joka välissä pitää myös tarkistaa ajoitusmerkit!   8)
 Joka välissä pitää myös tarkistaa ajoitusmerkit!   8) 
  oli ehkä opettavainen yritys säätää automaattikiristintä kuten manuaalista, mutta oppirahat on aina maksettava..
 oli ehkä opettavainen yritys säätää automaattikiristintä kuten manuaalista, mutta oppirahat on aina maksettava..