Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Moottori, voimansiirto, viritys jne.
Volmari
Moderaattori
Viestit: 837 Liittynyt: 05 Helmi 2005 15:48
Paikkakunta: Turku
Viesti
Kirjoittaja Volmari » 21 Tammi 2006 20:37
kaasari cvh:n kansi pitäis kiinni laittaa mutta kun ei ole tiedossa sitten yhtään momenttia millä se pitäisi kiristää.
kiitos ja kumarrus sille joka osaa kertoa sen. ja tapahtuuko se kiristys ihan järjestyksessä vai onko siinä jotenkin ristiin vedettävä ne kiinni?
Never Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly
Mk.3 Mondeo 2.0 TDCi vm.05
Nissan Primera P11 -00
Toyota Avensis 1.8 VVT-i vm.03
Mk.6 Escort vm.95 1.6 zetec
Mk.5 Escort vm.92 1.8 zetec
Mk.4 Escort vm.88 (R.I.P)
Audi 80 vm. 86 2.2i
racing
Viestit: 27 Liittynyt: 01 Touko 2005 16:42
Paikkakunta: Tikkakoski/Kuikka
Viesti
Kirjoittaja racing » 21 Tammi 2006 20:45
1. vaihe= 25Nm
2. vaihe= 55Nm
3. vaihe= 90astetta
4. vaihe= 90astetta
autodatan mukaan
racing
Viestit: 27 Liittynyt: 01 Touko 2005 16:42
Paikkakunta: Tikkakoski/Kuikka
Viesti
Kirjoittaja racing » 21 Tammi 2006 20:51
ja kiristyjärjestys on
imu puoli
9 3 1 5 7
8 6 2 4 10
pako puoli
cossu2
Viestit: 264 Liittynyt: 06 Helmi 2005 11:17
Viesti
Kirjoittaja cossu2 » 21 Tammi 2006 22:39
ristiin kiinni, niinkuin kaikki kannet.
Eli keskeltä laitoihin päin.
Rattimiehen erottaa siitä, että se on vielä pelissä mukana vaikka peli on jo menetetty.
Nykyajan filosofiaa...
Jaakko85
Viestit: 1772 Liittynyt: 04 Helmi 2005 15:16
Viesti
Kirjoittaja Jaakko85 » 21 Tammi 2006 22:42
cossu2 kirjoitti: ristiin kiinni, niinkuin kaikki kannet.
Eli keskeltä laitoihin päin.
No tuossahan sen racing on jo esittänyt.
cossu2
Viestit: 264 Liittynyt: 06 Helmi 2005 11:17
Viesti
Kirjoittaja cossu2 » 22 Tammi 2006 09:22
kato juu
tarvii lukee loppuun asti
Rattimiehen erottaa siitä, että se on vielä pelissä mukana vaikka peli on jo menetetty.
Nykyajan filosofiaa...
late
Viestit: 167 Liittynyt: 06 Elo 2005 16:37
Viesti
Kirjoittaja late » 22 Tammi 2006 10:31
Ite kasasin yhtä konetta ni en kyl saanu kiristettyy 180 astetta,Ekat 90 ehkä just mut ei kyl mennu enempää.MIksei siihen olla voitu vaan imottaa momenttii?
JesseT
Viestit: 380 Liittynyt: 13 Helmi 2005 21:11
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja JesseT » 22 Tammi 2006 11:26
Momentti ei anneta venyville pulteille, koska sen tietyn pisteen jälkeen se ei enää kasva. Eilen just tuli vedettyä yksi RST:n kone nippuun taas niin sen huomasi. Se momentti jolla se menee sen ekat 90astetta ei juurikaan siitä enää nouse kun vetää sitten 90astetta lisää. Tulee sellainen olo, että voisi vetää vaikka kuinka paljon lisää ja pultit vain venyisi.
Regu
Viestit: 682 Liittynyt: 05 Helmi 2005 00:56
Paikkakunta: Lahti
Viesti
Kirjoittaja Regu » 22 Tammi 2006 11:54
Ja momenttiin vaikuttaa paska kierteissä asteisiin ei.
Escort 1.8 sport -97
late
Viestit: 167 Liittynyt: 06 Elo 2005 16:37
Viesti
Kirjoittaja late » 22 Tammi 2006 12:55
Eli noi cvh:n kannenpultit on venyviä?Pitäskö ne sit vaihtaa joka kerta vai ei?
JesseT
Viestit: 380 Liittynyt: 13 Helmi 2005 21:11
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja JesseT » 22 Tammi 2006 13:01
On venyviä ja pitää vaihtaa. Toki voi käyttää myös kovi apultteja, mutta sitten ei vedetäkään asteisiin, vaan esim. suoraan 95Nm kolmannessa vaiheessa.