Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
no vaiha se letku sitten.....pitää alipaineet tulla sen letkun päähän jos kone muuten toimii...tai edes avaa se vanha tukoksesta, koska tossa tapauksessa ei varmasti ole muusta kyse kuin tukoksesta!!!!
HELLbound kirjoitti:no vaiha se letku sitten.....pitää alipaineet tulla sen letkun päähän jos kone muuten toimii...tai edes avaa se vanha tukoksesta, koska tossa tapauksessa ei varmasti ole muusta kyse kuin tukoksesta!!!!
Joo ainakin jarrutehostin toistaiseksi on toiminut.
Joo pitää raapia kaikki irki ja kattoo jotta vuotaako/onko tukossa.
Mikä virka on muuten sillä halkaisijaltaan 2 cm pänikässä, joka on kahden alip. letkun välillä? jonkinlainen takaiskuventtiili?
Oh boy... mä en jaksa venata sitä hetkee kun heitän noi kilkkeet naapurin pihalle ja ruuvaan EFI:n kiinni (ja yleismittarin ja kaavion konepeltiin ) .
there's a place in heaven for me.
Still fixing or repairing daily
woozy83 kirjoitti:
Ei ehkä turboissa?
Mietippä vielä kerran, miten alip. säätöinen sytytysennakko säätyy...
Kannattaisko ittellä miettiä? Miten se käy alipaineelle, kun kaasarin läpät on kiinni?.. Entäs sitten kun läpät on auki?
Ja aivan samalla tavalla turboautoissakin on alipaine imusarjassa kaasuläpän ja moottorin välillä läpän ollessa kiinni.
Suihkuttele vaikka jotaki jarruspraytä tms. sinne mahdollisiin imuvuotopaikkoihin niin nostaa kierroksia jos vuoto löytyy.
En täsä paukkeista tiiä,itelä ei ainakaan
pauku moottorijarrutuksesa.
Mutta se kaasarin toinen kurkku aukeaa taas
sitte sillä alipaineella.
On myös mekaanisesti toisen kurkun
aukasevia,mutta veikkaan että sulla ei oo
semmonen.
Herkko kirjoitti:En täsä paukkeista tiiä,itelä ei ainakaan
pauku moottorijarrutuksesa.
Mutta se kaasarin toinen kurkku aukeaa taas
sitte sillä alipaineella.
On myös mekaanisesti toisen kurkun
aukasevia,mutta veikkaan että sulla ei oo
semmonen.
Eli Alipaineella toimiva 2kurkkunen = yks kurkkuinen. Vähän kyseenalaista et aukeeko se toinen aina täyskaasullakaan.
Empä oo ite törmänny moiseen,että toiset
läpät ei aukeais,sen kyllä huomaa esim.matkanopeudessa
kun about,110 paikkeilla tuntuu selvä vedon nousu.
Toki voihan sen ratakiskon pätkänkin
saada epäkuntoon jos haluaa
Herkko kirjoitti:Empä oo ite törmänny moiseen,että toiset
läpät ei aukeais,sen kyllä huomaa esim.matkanopeudessa
kun about,110 paikkeilla tuntuu selvä vedon nousu.
Toki voihan sen ratakiskon pätkänkin
saada epäkuntoon jos haluaa
Aukeehan ne täyskaasulla 1/3 eli 30-astetta
there's a place in heaven for me.
Still fixing or repairing daily