miten tulkitaan??
miten tulkitaan??
nyt sitten on taas uusi cabrioletti esco pihassa ja pitäs alkaa ihmettelemään mitä tekisi:)
ensimmäiseksi mietin että kun kyseessä on korin vaihto ja haluan jäljellä olevia prosentteja säästellä niin miten tämmönen juttu:
eli autossa nyt 1.6 perus cvh kone.
ja itsellä olis yksi orioni 1.6 ruisku kone. eli nyt on vähän ollut täälläkin keskustelua että onko tuo ruisku kone muuten aivan sam kuin perus cvhkin paitsi että toisessa se ruisu:) eli onko kansi ja kaikki nyt aivan samaa? ja jos ei niin mitä eroa???
eli en olisi vaihtamassa konetta(koska menis prosentteja aikareilusti) vaan laittaisin tuosta ruisku koneesta pelkän ruiskun tuohon perus 1.6 cvh koneeseen. eli mitä mitä joudun vaihtamaan ja eniten kiinostaan mitä tuosta että ottaa kasarin pois ja laittaa ruiskun tulee prosentteja?
onko sähkötyötä paljon tiedossa?
entä mitä koneelle kannattaa tehä jos haluaa sen kestävän?
mitä olisi semmosia remontteja siihen mitä kannattas tehä jos autoa alkaa levittämään nyt.
olis helppo samalla tehä sille jotain. tietenkin hintakin vähän on sitten rahotteena että ei aleta nyt kaikkea uusimaan:)
mutta pitäs huolta pitää tuosta koneesta koska ei tekis mieli vaihtaa koska prosentteja menee aika hyvin ja sit onkin jo täynnä:/
tuosta voisi nyt aloittaa tämän projektin:)
ensimmäiseksi mietin että kun kyseessä on korin vaihto ja haluan jäljellä olevia prosentteja säästellä niin miten tämmönen juttu:
eli autossa nyt 1.6 perus cvh kone.
ja itsellä olis yksi orioni 1.6 ruisku kone. eli nyt on vähän ollut täälläkin keskustelua että onko tuo ruisku kone muuten aivan sam kuin perus cvhkin paitsi että toisessa se ruisu:) eli onko kansi ja kaikki nyt aivan samaa? ja jos ei niin mitä eroa???
eli en olisi vaihtamassa konetta(koska menis prosentteja aikareilusti) vaan laittaisin tuosta ruisku koneesta pelkän ruiskun tuohon perus 1.6 cvh koneeseen. eli mitä mitä joudun vaihtamaan ja eniten kiinostaan mitä tuosta että ottaa kasarin pois ja laittaa ruiskun tulee prosentteja?
onko sähkötyötä paljon tiedossa?
entä mitä koneelle kannattaa tehä jos haluaa sen kestävän?
mitä olisi semmosia remontteja siihen mitä kannattas tehä jos autoa alkaa levittämään nyt.
olis helppo samalla tehä sille jotain. tietenkin hintakin vähän on sitten rahotteena että ei aleta nyt kaikkea uusimaan:)
mutta pitäs huolta pitää tuosta koneesta koska ei tekis mieli vaihtaa koska prosentteja menee aika hyvin ja sit onkin jo täynnä:/
tuosta voisi nyt aloittaa tämän projektin:)
näin se kai meni?
Re: miten tulkitaan??
kimi kirjoitti:) vaan laittaisin tuosta ruisku koneesta pelkän ruiskun tuohon perus 1.6 cvh koneeseen. eli mitä mitä joudun vaihtamaan ja eniten kiinostaan mitä tuosta että ottaa kasarin pois ja laittaa ruiskun tulee prosentteja?
onko sähkötyötä paljon tiedossa?
entä mitä koneelle kannattaa tehä jos haluaa sen kestävän?
mitä olisi semmosia remontteja siihen mitä kannattas tehä jos autoa alkaa levittämään nyt.
tuosta voisi nyt aloittaa tämän projektin:)
Ruiskua kun laittaa niin pitää myös tankki vaihtaa sopivaksi.Koneremontia takee niin kannattaa alakerrasta kaikki laakerit vaihtaa. Konerempan teossa suurin virhe on että sen tekee kiireellä ja joku osa unohtuu koneesta eikä sitten toimi ja sit potuttaa
Re: miten tulkitaan??
Miksiköhän tankki pitää vaihtaa? itella kaasari tankki ja hyvin pelaamake89 kirjoitti:
Ruiskua kun laittaa niin pitää myös tankki vaihtaa sopivaksi.Koneremontia takee niin kannattaa alakerrasta kaikki laakerit vaihtaa. Konerempan teossa suurin virhe on että sen tekee kiireellä ja joku osa unohtuu koneesta eikä sitten toimi ja sit potuttaa

Focus MK2.5 Facelift -09 TDCi Titanium STW
Re: miten tulkitaan??
ei miksikään jos on aina tankissa riittävän paljon bensaa.Megado kirjoitti: Miksiköhän tankki pitää vaihtaa? itella kaasari tankki ja hyvin pelaa
-
- Viestit: 3129
- Liittynyt: 04 Helmi 2005 22:45
Juurikin noin... bensan lähtölinja on tankin pohjassa niin että se on tankin alimassa kohdassa. Itse laiton uuden lähdon tankin pohjaan kun ruiskut sierraan asensin. Ongelma on itsellä juurikin se että kun tankissa on vähän bensaa pääsee välil vetämään ilmaa ja alkaa röpöttää. Huomaa varsinkin ku ajelee vähän reippaammin mutkiin ja bensa seilaa tankin ladasta laitaan. Ketuttaa kun kanttaa mutkaan ja juuri kun auto on mukavassa kahvassa nii alkaa se prörprörrprörp.ZyaS kirjoitti:ruiskun tankissa on yleensä pumppu/imuputken pää "poterossa" jossa on aina bensaa. ja loiskelevyjä joissakin tankeissa enemmän..

Sierra 2.0i STW -88
Sierra 2.0IS/Cosworth -87/90
Sierra 2.0 3d -85 (Purettu.)
Escort MK2 2.0 TiC -leikkikalu -> http://personal.inet.fi/cool/tope/esco38.JPG
Sierra 2.0IS/Cosworth -87/90
Sierra 2.0 3d -85 (Purettu.)
Escort MK2 2.0 TiC -leikkikalu -> http://personal.inet.fi/cool/tope/esco38.JPG