DOHC kannet herkkiä halkeamaan??
DOHC kannet herkkiä halkeamaan??
Saisin erittäin halvalla vm -91 150tkm ajetun Sierran, 2,0i. Auto on erittäin siisti ja kilometrit pitävät paikkansa.
Ongelmana on että kone syö jäähdytinnestettä. Lämmityslaitteesta kuuluu iloinen kurlutus kiihdyttäessä
Mahtaako olla kansi entinen vai selviäisikö pelkällä pahvin vaihdolla?
Missä hinnoissa tuollaiset uudet kannet on?
Ongelmana on että kone syö jäähdytinnestettä. Lämmityslaitteesta kuuluu iloinen kurlutus kiihdyttäessä
Mahtaako olla kansi entinen vai selviäisikö pelkällä pahvin vaihdolla?
Missä hinnoissa tuollaiset uudet kannet on?
Meneehän se kansi halki vaikka kilometrin ajetusta kikattimesta jos on päässyt vähän käymään kuumana. Eikös noissa dokkilaisten alumiini lohkoissa jsut sitä ongelmaa oo.
Mutta jos on koriltaan erityisen hyvä niin osta ihmeessä pois jos halvallakin saat. Kyllähän siihen noita käytettyjä moottoreita sitte saa.
Mutta jos on koriltaan erityisen hyvä niin osta ihmeessä pois jos halvallakin saat. Kyllähän siihen noita käytettyjä moottoreita sitte saa.
Sprinter 319 -15, s400 hybrid -10, Mustang GT cabr. -96
Re: DOHC kannet herkkiä halkeamaan??
400 eukkoa kärsin viime syksynä pirunmoisen metsästämisen jälkeen.abuser666 kirjoitti:Missä hinnoissa tuollaiset uudet kannet on?
Heh, tosta tuli muute mieleen, että mistä moinen lorina kuuluu/tulee? (jos puhutaan samasta lorinasta, joka kuuluu kiihdyttäessä/kierrättäessä kojelaudan ja moottorin välimaastosta )jaska74 kirjoitti: ite oon ajellu vuoden lorisevalla ja vettä kuluttavalla dokilla ilman mitään haittavaikutuksia
Ford Sierra 2.0is DOHC -92 sedan
Nissan Primera 1.6lx -92
Nissan Primera 1.6lx -92
-
- Viestit: 99
- Liittynyt: 29 Joulu 2005 22:34
- Paikkakunta: north state
TeRoK kirjoitti:Meneehän se kansi halki vaikka kilometrin ajetusta kikattimesta jos on päässyt vähän käymään kuumana. Eikös noissa dokkilaisten alumiini lohkoissa jsut sitä ongelmaa oo.
Mutta jos on koriltaan erityisen hyvä niin osta ihmeessä pois jos halvallakin saat. Kyllähän siihen noita käytettyjä moottoreita sitte saa.
dokissa on rautalohko.
lorina on vain ilmaa lämppärin kennon sisällä, ei vaarallista mutta sitäkin kiusallisempaa...Mr_Who kirjoitti: Heh, tosta tuli muute mieleen, että mistä moinen lorina kuuluu/tulee? (jos puhutaan samasta lorinasta, joka kuuluu kiihdyttäessä/kierrättäessä kojelaudan ja moottorin välimaastosta )
Focus 1.0 edition a6 2017
ahaa, ite ku luulin että se olis vettä.jaska74 kirjoitti:
lorina on vain ilmaa lämppärin kennon sisällä, ei vaarallista mutta sitäkin kiusallisempaa...
Ford Sierra 2.0is DOHC -92 sedan
Nissan Primera 1.6lx -92
Nissan Primera 1.6lx -92
juujuu...ja lorinan saa pois ku purkaa koko jutun ja ottaa vedet pois?? vai miten..jaska74 kirjoitti:heh, ilma se on kun lorisee siellä veden seassa...
jos se vettä olisi niin joka autohan lorisisi aina....
Ford Sierra 2.0is DOHC -92 sedan
Nissan Primera 1.6lx -92
Nissan Primera 1.6lx -92
juuh....pittää tässäs joskus yrittää poistaa kyseistä haittaa, jos joskus on sille operaatiolle aikaa. Tai jos ei, niin pitää voida järjestää.jaska74 kirjoitti:no se on yks vaihtoehto, mutta ite ottasin sen ilman pois mikä ei sinne kuulu...
Ford Sierra 2.0is DOHC -92 sedan
Nissan Primera 1.6lx -92
Nissan Primera 1.6lx -92
Mä olen noita Sierroja ilmannut niin, että ottaa paisuntasäiliön korkin pois, sitten puristaa ylävesiletkusta, painaa kämmenen paisuntasäiliön reikään, eli tukkii sen. Päästää irti letkusta. Tollai pumppaa. Mä olen ainakin saanut ilmattua ihan hyvin. Sitten kun ei tollai enää mene, niin kone vaan käymään ja lisäilee nestettä aina kun tarvis, jos on. Jonkun ajan päästä systeemi on ihan hyvä.Oltsu kirjoitti:Ei oo muuten millään tavalla vaikee, helppoa kun sen osaa. Minkään vehkeen ilmaamisessa ei oo koskaan ollu vaikeuksia, miten teette siitä niin hankalaa?
Noo, sittehhän sen näkköö ku ruppee tekkee...ja aika varmasti itekki luulen, että ei oo tunnin operaatio se.
Ford Sierra 2.0is DOHC -92 sedan
Nissan Primera 1.6lx -92
Nissan Primera 1.6lx -92
-
- Viestit: 3129
- Liittynyt: 04 Helmi 2005 22:45