Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Saisin erittäin halvalla vm -91 150tkm ajetun Sierran, 2,0i. Auto on erittäin siisti ja kilometrit pitävät paikkansa.
Ongelmana on että kone syö jäähdytinnestettä. Lämmityslaitteesta kuuluu iloinen kurlutus kiihdyttäessä
Mahtaako olla kansi entinen vai selviäisikö pelkällä pahvin vaihdolla?
Meneehän se kansi halki vaikka kilometrin ajetusta kikattimesta jos on päässyt vähän käymään kuumana. Eikös noissa dokkilaisten alumiini lohkoissa jsut sitä ongelmaa oo.
Mutta jos on koriltaan erityisen hyvä niin osta ihmeessä pois jos halvallakin saat. Kyllähän siihen noita käytettyjä moottoreita sitte saa.
joo jos se "erityisen halpa" on niin kannattaa jokatapauksessa ostaa.
jos se on vähänkään tikissä, niin edelleen myyntiin tai itse pitää yms yms.
ite oon ajellu vuoden lorisevalla ja vettä kuluttavalla dokilla ilman mitään haittavaikutuksia
jaska74 kirjoitti:
ite oon ajellu vuoden lorisevalla ja vettä kuluttavalla dokilla ilman mitään haittavaikutuksia
Heh, tosta tuli muute mieleen, että mistä moinen lorina kuuluu/tulee? (jos puhutaan samasta lorinasta, joka kuuluu kiihdyttäessä/kierrättäessä kojelaudan ja moottorin välimaastosta )
TeRoK kirjoitti:Meneehän se kansi halki vaikka kilometrin ajetusta kikattimesta jos on päässyt vähän käymään kuumana. Eikös noissa dokkilaisten alumiini lohkoissa jsut sitä ongelmaa oo.
Mutta jos on koriltaan erityisen hyvä niin osta ihmeessä pois jos halvallakin saat. Kyllähän siihen noita käytettyjä moottoreita sitte saa.
Mr_Who kirjoitti:
Heh, tosta tuli muute mieleen, että mistä moinen lorina kuuluu/tulee? (jos puhutaan samasta lorinasta, joka kuuluu kiihdyttäessä/kierrättäessä kojelaudan ja moottorin välimaastosta )
lorina on vain ilmaa lämppärin kennon sisällä, ei vaarallista mutta sitäkin kiusallisempaa...
Ei oo muuten millään tavalla vaikee, helppoa kun sen osaa. Minkään vehkeen ilmaamisessa ei oo koskaan ollu vaikeuksia, miten teette siitä niin hankalaa?
Sierra 2.0i dohc -92 ajettu paljon, viikossa 1200km
Oltsu kirjoitti:Ei oo muuten millään tavalla vaikee, helppoa kun sen osaa. Minkään vehkeen ilmaamisessa ei oo koskaan ollu vaikeuksia, miten teette siitä niin hankalaa?
Mä olen noita Sierroja ilmannut niin, että ottaa paisuntasäiliön korkin pois, sitten puristaa ylävesiletkusta, painaa kämmenen paisuntasäiliön reikään, eli tukkii sen. Päästää irti letkusta. Tollai pumppaa. Mä olen ainakin saanut ilmattua ihan hyvin. Sitten kun ei tollai enää mene, niin kone vaan käymään ja lisäilee nestettä aina kun tarvis, jos on. Jonkun ajan päästä systeemi on ihan hyvä.