Ruiskun johtosarjat?

Sähkölaitteet, sähköongelmat, johdot, laturit jne.
Avatar
mcb88
Viestit: 76
Liittynyt: 06 Huhti 2006 22:01
Paikkakunta: Nurmijärvi

Ruiskun johtosarjat?

Viesti Kirjoittaja mcb88 »

Eli montaako eri johtosarjaa Sierraan on EFI ruiskulle? itselläni ongelmana väärän johtosarjan myötä ohjausboksin vierestä katkeaville ruiskun liittimille menevissä sähköissä kaksi johtoa eroavat toisistaan niin etteivät osu kohdakkain. taitaa siis olla väärillä johdoilla. tässä sarjassa ilmamäärä anturi liitos, ohjausboksi, virranjakaja, puola, sytkäboksi, kaksi liitintä ruiskulle, plussa akulle, startti virta+heräte ja laturi sekä kaksi aikasemmin mainitsemaani liitintä jotka kytketään hansikas lokeron yläpuolelta erkaneviin liittimiin. bensapumppu toimii suoralla kytkennällä mutta sillähän ei ole merkitystä kuhan on päällä.

Lisäksi pystyykö ruiskun kyljessä sijaitsevista merkinnöistä bongaamaan oikean johtosarjan :?:
Sierra 2,0ohari tic (rojekti)
Escort 2,0 Mk1
Pajero Tdi
http://www.minunauto.com/index.php?page=showcar&id=6262
VesQ
Viestit: 1627
Liittynyt: 05 Helmi 2005 00:23
Paikkakunta: Hollola

Viesti Kirjoittaja VesQ »

Ainakin kahteen eri malliin olen itse törmännyt. Toisessa on boschin jakaja johon menee 3 johtoa ja toisessa motocraftin jakaja jossa ilmeisesti sytkäyksikkö jakajan kyljessä ja jakajalle menee muistaakseni 5 vai 6 johtoa liittimeen. Tässä jälkimmäisessä ei ole erillistä liitintä sytkäyksikölle kuten tuossa "boschi" mallin johtosarjassa

Bensapumpusta sen verran että alunperin se on kytketty niin että kun pistää virrat päälle niin pumppu käy muutaman sekunnin ja sammuu. Startatessa sitten jää käymään. Samoiten kun sammuttaa niin pumppu sammuu samassa vaikka virrat jää päälle (sammuttaa vaihteella yms)
caddy
Viestit: 120
Liittynyt: 22 Kesä 2006 12:21
Paikkakunta: Siilinjärvi

Viesti Kirjoittaja caddy »

VesQ kirjoitti:Ainakin kahteen eri malliin olen itse törmännyt. Toisessa on boschin jakaja johon menee 3 johtoa ja toisessa motocraftin jakaja jossa ilmeisesti sytkäyksikkö jakajan kyljessä ja jakajalle menee muistaakseni 5 vai 6 johtoa liittimeen. Tässä jälkimmäisessä ei ole erillistä liitintä sytkäyksikölle kuten tuossa "boschi" mallin johtosarjassa

Bensapumpusta sen verran että alunperin se on kytketty niin että kun pistää virrat päälle niin pumppu käy muutaman sekunnin ja sammuu. Startatessa sitten jää käymään. Samoiten kun sammuttaa niin pumppu sammuu samassa vaikka virrat jää päälle (sammuttaa vaihteella yms)
siihen motokraftin molokero jakajaan menee 5 johtoa...
Avatar
mcb88
Viestit: 76
Liittynyt: 06 Huhti 2006 22:01
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja mcb88 »

juu no mulla on sitten se motorcraft :D sitte poijjaat seuraava onkelma ilmeni. startti toimii ja kipinää tulee mutta sytkä loppuu heti kun kytken eec-boksin kiinni :!: eli mitä paskaa.. voisiko ohjausboksi olla rikki :?:
omasta mielestäni suhtomituinen robleemi
Sierra 2,0ohari tic (rojekti)
Escort 2,0 Mk1
Pajero Tdi
http://www.minunauto.com/index.php?page=showcar&id=6262
Avatar
mcb88
Viestit: 76
Liittynyt: 06 Huhti 2006 22:01
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja mcb88 »

no ei ollu boksikaan rikki ku kokeiltiin kaverin is:sään :?
Sierra 2,0ohari tic (rojekti)
Escort 2,0 Mk1
Pajero Tdi
http://www.minunauto.com/index.php?page=showcar&id=6262
Vastaa Viestiin