Cvh koneremontti

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
samza
Viestit: 9
Liittynyt: 18 Huhti 2014 20:27

Cvh koneremontti

Viesti Kirjoittaja samza »

Moottorina 1.6cvh,eli kone laakeroitu,kansisuoristettu +turbon kansipahvi ym.
Sitten kysymys kannattaako laittaa uudet männänrenkaat ja kevyt hooni vai ylikoon männät, moottorin kilometrimäärästä ei ole tarkkaa tietoa.
tarkoitus ahtaa rs turbon osilla.
duckworth
Viestit: 4064
Liittynyt: 22 Syys 2007 15:58
Viesti:

Re: Cvh koneremontti

Viesti Kirjoittaja duckworth »

samza kirjoitti: Sitten kysymys kannattaako laittaa uudet männänrenkaat ja kevyt hooni vai ylikoon männät
Se että selviätkö hoonaamalla riippuu onko siellä olaketta pyttyjen yläreunassa? Itse kyllä suosiolla porauttaisin tuon ikäisen koneen ylikoon männille, jos rahat riittää.. Eipähän tarvitse huolehtia sen jälkeen sylinterivälyksistä.
Opel on pop, mutta Ford on progee

-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"

BOREHAMMER
emax
Moderaattori
Viestit: 2778
Liittynyt: 28 Huhti 2008 21:32
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Cvh koneremontti

Viesti Kirjoittaja emax »

Riippuu ihan kuluneisuudesta. Std mitoilla kestää teorias paremmin, mutta jos sielä on ihan kynsiin tuntuva rappu niin ei porauskaan pahaa tee. 0.10mm-0.15mm on yleensä "rengastusraja" tapauksesta riippuen.

Tuo rs turbon kansipahvi on kyllä hyvä :)
Henry Ford's Quadricycle projekti Youtube@torala
Vastaa Viestiin