Moottorina 1.6cvh,eli kone laakeroitu,kansisuoristettu +turbon kansipahvi ym.
Sitten kysymys kannattaako laittaa uudet männänrenkaat ja kevyt hooni vai ylikoon männät, moottorin kilometrimäärästä ei ole tarkkaa tietoa.
tarkoitus ahtaa rs turbon osilla.
Cvh koneremontti
Re: Cvh koneremontti
Se että selviätkö hoonaamalla riippuu onko siellä olaketta pyttyjen yläreunassa? Itse kyllä suosiolla porauttaisin tuon ikäisen koneen ylikoon männille, jos rahat riittää.. Eipähän tarvitse huolehtia sen jälkeen sylinterivälyksistä.samza kirjoitti: Sitten kysymys kannattaako laittaa uudet männänrenkaat ja kevyt hooni vai ylikoon männät
Opel on pop, mutta Ford on progee
-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"
BOREHAMMER
-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"
BOREHAMMER
Re: Cvh koneremontti
Riippuu ihan kuluneisuudesta. Std mitoilla kestää teorias paremmin, mutta jos sielä on ihan kynsiin tuntuva rappu niin ei porauskaan pahaa tee. 0.10mm-0.15mm on yleensä "rengastusraja" tapauksesta riippuen.
Tuo rs turbon kansipahvi on kyllä hyvä
Tuo rs turbon kansipahvi on kyllä hyvä

Henry Ford's Quadricycle projekti Youtube@torala