Jotain kosteuttaa siellä näytti olevan pääsylinterin seutuvilla ja sen alapuolella mutta voiko käyttäytyä noin?
Ymmärtääkseni pääsylinterin vuototapauksessa nesteet vaan katoaa ja tässä tapauksessa ei huomattavasta kadosta ainakaan puhuta, eipä sitä ajoakaan nyt ole paljon ollut, täytyypi vetästä tussilla viivat niin selviää sekin.
Taustaa:
Auto haettu eilen eräästä liikkeestä jonne matkaa oli sen 230km, liikkeessä jo kyselin onko kytkimelle jotain tehty kun ottaa niin pirun alhaalta, johon vastaus oli että "ei, miten niin..."
30km liikkeestä käännyin huoltoasemalle niin ei enään irroittanu.
Tänään kun hutkisin mahdollisia vuotokohtia niin kkopan ilmausruuvin tuppi oli konehuoneessa akun vieressä ja ilmaustulppa märkä. Soitto myyjäliikkeeseen josta varmistus että olivat sen ilmanneet

Pääsylinterin vaihdon lupasivat kustantaa mutta onko vika nyt siinä sitten oikeasti? Kenelläkään käytännön kokemuksia miten mikäkin käyttäytyy missäkin tapauksessa vai onko nämä niin yksilöllisiä tapauksia ettei erkki selvää ota.