Moro!
Mondeo tuli päivitettyä tuoreempaan ja tilavampaan ja nyt pitäis jenkkavehkeitä siirrellä tulokkaaseen. Vanhassa MK2 sedanissa vahvistin oli ruuvattu kiinni kuskin puoleiseen takaselkänojaan ja subi oli sitten repsikan puolen kulmassa. Nyt farkun konttia mittaillessa pähkäilin että olisi kelpoa jos kontissa olis esillä vaan subi, jonka sais sitten kätevästi nostettua edestä pois jos on tarvis esim. kuljetella emännän ostamia mutta itse maksettuja huonekaluja, ilman että niitä tarvii asetella kaadettuun selkänojaan sijoitetun vaffarin päälle.
Ongelmana on omistamani vaffarin julmettu koko (29 x 5,4 x 48), että mihinkähän tuonkokoista möhkälettä kannattais alkaa sovittelemaan menettämättä kontin käyttökelpoisuutta? Ei haluais vielä kolmekymppisenä uhrata hifejä käytännöllisyyden alttarille....
Iso vahvistin piiloon MK3 farkkumondeoon.
Iso vahvistin piiloon MK3 farkkumondeoon.
Focus 1.5 Tdci 120 Titanium 2015
Re: Iso vahvistin piiloon MK3 farkkumondeoon.
Sopisko tuo vaffi takasivuverhoukseen upotettuna tai lattialuukun alle? Jos luukun alle, niin jäähdytys varmistettava vaikka tietokonepuhaltimella tai parilla - ja ilmalle varmistettava virtausaukot.Tapper81 kirjoitti:Moro!
Mondeo tuli päivitettyä tuoreempaan ja tilavampaan ja nyt pitäis jenkkavehkeitä siirrellä tulokkaaseen. Vanhassa MK2 sedanissa vahvistin oli ruuvattu kiinni kuskin puoleiseen takaselkänojaan ja subi oli sitten repsikan puolen kulmassa. Nyt farkun konttia mittaillessa pähkäilin että olisi kelpoa jos kontissa olis esillä vaan subi, jonka sais sitten kätevästi nostettua edestä pois jos on tarvis esim. kuljetella emännän ostamia mutta itse maksettuja huonekaluja, ilman että niitä tarvii asetella kaadettuun selkänojaan sijoitetun vaffarin päälle.
Ongelmana on omistamani vaffarin julmettu koko (29 x 5,4 x 48), että mihinkähän tuonkokoista möhkälettä kannattais alkaa sovittelemaan menettämättä kontin käyttökelpoisuutta? Ei haluais vielä kolmekymppisenä uhrata hifejä käytännöllisyyden alttarille....
Onpa joku asentanut isohkojakin vahvistimia mm. apukuskin jalkatilaan. Suojaksi joku reunoiltaan avoin levy, vaikkapa karkaistu turvalasi.
... ja hifithän eivät ole ikäkysymys.
Torque Vectoring Control
Re: Iso vahvistin piiloon MK3 farkkumondeoon.
Onko farmarissa sitten lyhyemmät takapenkit, kun sedanissa. Oma Xetec Vector meni selkänojaan kiinni hienosti vaikkakin pulttasin vahvistinta isomman vanerilevyn sen alle. Mitat on siinä 210 x 57 x 576 mm. Muuten valmis, mutta pitää tehdä vielä johdoille päällysteet, ettei kuljetettava tavara osu niihin. Ja johtoihin vaan löysää, että penkit voi kaataa vielä.Tapper81 kirjoitti:Moro!
Ongelmana on omistamani vaffarin julmettu koko (29 x 5,4 x 48), että mihinkähän tuonkokoista möhkälettä kannattais alkaa sovittelemaan menettämättä kontin käyttökelpoisuutta? Ei haluais vielä kolmekymppisenä uhrata hifejä käytännöllisyyden alttarille....
Re: Iso vahvistin piiloon MK3 farkkumondeoon.
Vahvistin mahtuis kyllä ihan heittämällä farkunkin takaselkänojaan, mutta tarkotuksena olis tosiaan säilyttää kuljetuskapasiteetti suht ennallaan. Eli jos on tarvis jotain isompaa kuskata niin ei tarttis laskettelusuksia sun muuta romua kasata siihen vaffarin päälle jos selkänojat on kaadettuna.... Ja kun koirakin kulkee nykyään kontissa niin sekin aiheuttaa omat kommervenkkinsä.
Sivuverhoukseen yritin taiteilla siihen ea-laukun tilalle mutta pituudesta jäi ahdistamaan. Täytyy luultavasti sitten ährätä se pohjan alle piiloon. Jos jollain olis kuvia asennuksista niin riemumielin ottaisin vastaan muiden näkemyksiä aiheesta....
Sivuverhoukseen yritin taiteilla siihen ea-laukun tilalle mutta pituudesta jäi ahdistamaan. Täytyy luultavasti sitten ährätä se pohjan alle piiloon. Jos jollain olis kuvia asennuksista niin riemumielin ottaisin vastaan muiden näkemyksiä aiheesta....
Focus 1.5 Tdci 120 Titanium 2015
Re: Iso vahvistin piiloon MK3 farkkumondeoon.
Mk2 farkussa mulla olleita viritelmiä:
Selkänojassa Eivät kovin hyvin suojassa.
Varapyöräkotelo uhrattuna. Tosin jo purkuvaiheessa ennen myyntiä
Tuossa oli spl dynamicsin s-7006 ja alapuolella oli focal solid 2 pultattuna.
Spl aika kookas. Mitat (mm) 222 x 54 x 580.
S-maxiin ei toivoakaan. Ratkaisuna alpinen pdx-sarjalaiset odottamassa
Selkänojassa Eivät kovin hyvin suojassa.
Varapyöräkotelo uhrattuna. Tosin jo purkuvaiheessa ennen myyntiä
Tuossa oli spl dynamicsin s-7006 ja alapuolella oli focal solid 2 pultattuna.
Spl aika kookas. Mitat (mm) 222 x 54 x 580.
S-maxiin ei toivoakaan. Ratkaisuna alpinen pdx-sarjalaiset odottamassa
Granada 2.0i zetec -82/00 Granada estate 2.0 -78
Escort mk2 1.1 "RS2000" -> 2.0 zetec kestoprojekti, co-operation with tokor,
- HeKo Performance Parts -
Escort mk2 1.1 "RS2000" -> 2.0 zetec kestoprojekti, co-operation with tokor,
- HeKo Performance Parts -