Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Mondeo tuli päivitettyä tuoreempaan ja tilavampaan ja nyt pitäis jenkkavehkeitä siirrellä tulokkaaseen. Vanhassa MK2 sedanissa vahvistin oli ruuvattu kiinni kuskin puoleiseen takaselkänojaan ja subi oli sitten repsikan puolen kulmassa. Nyt farkun konttia mittaillessa pähkäilin että olisi kelpoa jos kontissa olis esillä vaan subi, jonka sais sitten kätevästi nostettua edestä pois jos on tarvis esim. kuljetella emännän ostamia mutta itse maksettuja huonekaluja, ilman että niitä tarvii asetella kaadettuun selkänojaan sijoitetun vaffarin päälle.
Ongelmana on omistamani vaffarin julmettu koko (29 x 5,4 x 48), että mihinkähän tuonkokoista möhkälettä kannattais alkaa sovittelemaan menettämättä kontin käyttökelpoisuutta? Ei haluais vielä kolmekymppisenä uhrata hifejä käytännöllisyyden alttarille....
Mondeo tuli päivitettyä tuoreempaan ja tilavampaan ja nyt pitäis jenkkavehkeitä siirrellä tulokkaaseen. Vanhassa MK2 sedanissa vahvistin oli ruuvattu kiinni kuskin puoleiseen takaselkänojaan ja subi oli sitten repsikan puolen kulmassa. Nyt farkun konttia mittaillessa pähkäilin että olisi kelpoa jos kontissa olis esillä vaan subi, jonka sais sitten kätevästi nostettua edestä pois jos on tarvis esim. kuljetella emännän ostamia mutta itse maksettuja huonekaluja, ilman että niitä tarvii asetella kaadettuun selkänojaan sijoitetun vaffarin päälle.
Ongelmana on omistamani vaffarin julmettu koko (29 x 5,4 x 48), että mihinkähän tuonkokoista möhkälettä kannattais alkaa sovittelemaan menettämättä kontin käyttökelpoisuutta? Ei haluais vielä kolmekymppisenä uhrata hifejä käytännöllisyyden alttarille....
Sopisko tuo vaffi takasivuverhoukseen upotettuna tai lattialuukun alle? Jos luukun alle, niin jäähdytys varmistettava vaikka tietokonepuhaltimella tai parilla - ja ilmalle varmistettava virtausaukot.
Onpa joku asentanut isohkojakin vahvistimia mm. apukuskin jalkatilaan. Suojaksi joku reunoiltaan avoin levy, vaikkapa karkaistu turvalasi.
... ja hifithän eivät ole ikäkysymys.
Tapper81 kirjoitti:Moro!
Ongelmana on omistamani vaffarin julmettu koko (29 x 5,4 x 48), että mihinkähän tuonkokoista möhkälettä kannattais alkaa sovittelemaan menettämättä kontin käyttökelpoisuutta? Ei haluais vielä kolmekymppisenä uhrata hifejä käytännöllisyyden alttarille....
Onko farmarissa sitten lyhyemmät takapenkit, kun sedanissa. Oma Xetec Vector meni selkänojaan kiinni hienosti vaikkakin pulttasin vahvistinta isomman vanerilevyn sen alle. Mitat on siinä 210 x 57 x 576 mm. Muuten valmis, mutta pitää tehdä vielä johdoille päällysteet, ettei kuljetettava tavara osu niihin. Ja johtoihin vaan löysää, että penkit voi kaataa vielä.
Vahvistin mahtuis kyllä ihan heittämällä farkunkin takaselkänojaan, mutta tarkotuksena olis tosiaan säilyttää kuljetuskapasiteetti suht ennallaan. Eli jos on tarvis jotain isompaa kuskata niin ei tarttis laskettelusuksia sun muuta romua kasata siihen vaffarin päälle jos selkänojat on kaadettuna.... Ja kun koirakin kulkee nykyään kontissa niin sekin aiheuttaa omat kommervenkkinsä.
Sivuverhoukseen yritin taiteilla siihen ea-laukun tilalle mutta pituudesta jäi ahdistamaan. Täytyy luultavasti sitten ährätä se pohjan alle piiloon. Jos jollain olis kuvia asennuksista niin riemumielin ottaisin vastaan muiden näkemyksiä aiheesta....
Mk2 farkussa mulla olleita viritelmiä: Selkänojassa Eivät kovin hyvin suojassa. Varapyöräkotelo uhrattuna. Tosin jo purkuvaiheessa ennen myyntiä
Tuossa oli spl dynamicsin s-7006 ja alapuolella oli focal solid 2 pultattuna.
Spl aika kookas. Mitat (mm) 222 x 54 x 580.
S-maxiin ei toivoakaan. Ratkaisuna alpinen pdx-sarjalaiset odottamassa