Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Elikkäs Itel on tommonen mk3 -81 1.3 gl cvh escort joten mikä on edullisin tapa madaltaa kys. auto? Ja onko -84 mk3 1,6 cvh escortissa matalemmat/jäykemmät jouset kuin tuossa 1,3?
Ja auto tarvis saada tonttiin kiinni suht edsullisesti, joten miten vaikeaa on asentaa madallusjouset ja tarvitseeko vaihtaa myös uudet iskarit?
Viimeksi muokannut Fordman-88, 07 Tammi 2006 21:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
itte madalsin mk3 1,3 ekkerin aika tonttiin motonetin paketilla (joku 130egee) vissiin ihan laadukkaat kun olivat lesjöforsin jouset. iskarit kannattaa olla hyväkuntoiset kaasut, muuten tulee nesteet pihalle!!! mulla oli täysi kierros monroe sensatrackeja.
sit kannattaa vaihtaa kans takatukivarsien taaimmaiset puslat. menee melko varmasti murusiksi rasituksen kasvaessa.
jos haluat kuvia niin voisin yritää lähettää vaikka sähköpostiin
joo kiitoksia kuvista sain kyl ne mailiinkin mut en o viel kerinny vastaamaan, mul itel on melki samanlainen esco muttta rs helma edessä ja modifoitu takahelma