Elikkäs Itel on tommonen mk3 -81 1.3 gl cvh escort joten mikä on edullisin tapa madaltaa kys. auto? Ja onko -84 mk3 1,6 cvh escortissa matalemmat/jäykemmät jouset kuin tuossa 1,3?
Ja auto tarvis saada tonttiin kiinni suht edsullisesti, joten miten vaikeaa on asentaa madallusjouset ja tarvitseeko vaihtaa myös uudet iskarit?
mk3 escortin madallus
-
- Viestit: 7
- Liittynyt: 28 Syys 2005 12:23
- Paikkakunta: Janakkala
mk3 escortin madallus
Viimeksi muokannut Fordman-88, 07 Tammi 2006 21:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
jani virtanen
- Mondeomies
- Viestit: 661
- Liittynyt: 30 Marras 2005 18:43
- Paikkakunta: Perniö, Salo
itte madalsin mk3 1,3 ekkerin aika tonttiin motonetin paketilla (joku 130egee) vissiin ihan laadukkaat kun olivat lesjöforsin jouset. iskarit kannattaa olla hyväkuntoiset kaasut, muuten tulee nesteet pihalle!!! mulla oli täysi kierros monroe sensatrackeja.
sit kannattaa vaihtaa kans takatukivarsien taaimmaiset puslat. menee melko varmasti murusiksi rasituksen kasvaessa.
jos haluat kuvia niin voisin yritää lähettää vaikka sähköpostiin
sit kannattaa vaihtaa kans takatukivarsien taaimmaiset puslat. menee melko varmasti murusiksi rasituksen kasvaessa.
jos haluat kuvia niin voisin yritää lähettää vaikka sähköpostiin
- Mondeomies
- Viestit: 661
- Liittynyt: 30 Marras 2005 18:43
- Paikkakunta: Perniö, Salo
-
- Viestit: 7
- Liittynyt: 28 Syys 2005 12:23
- Paikkakunta: Janakkala
tontissa
joo kiitoksia kuvista sain kyl ne mailiinkin mut en o viel kerinny vastaamaan, mul itel on melki samanlainen esco muttta rs helma edessä ja modifoitu takahelma
jani virtanen
- Mondeomies
- Viestit: 661
- Liittynyt: 30 Marras 2005 18:43
- Paikkakunta: Perniö, Salo