1.8 130hp zetecciin lisää tehoa?

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
ekkeriMK2
Viestit: 24
Liittynyt: 21 Tammi 2006 11:14

1.8 130hp zetecciin lisää tehoa?

Viesti Kirjoittaja ekkeriMK2 »

Elikkäs tuollaisessa mk5 xr3i kovakatto escossa majaileva 1.8zetec 130heppainen tarvis lisää tehoa/alavääntöä. Moottori nyt vakio lukuunottamatta vapaavirtaus-suodatinta ja takaäänenvaimentajaa. irrallaan on myös 2.0zetec jos siitä jotain tarvii... Ehdotukset, linkit, menestystarinat yms. kiinnostaisivat kovasti.
Escort Mk2 1600 GIL -78-
Escort Mk5 XR3i "kovakatto" -92-
Omppu
Viestit: 322
Liittynyt: 07 Maalis 2005 08:01

Re: 1.8 130hp zetecciin lisää tehoa?

Viesti Kirjoittaja Omppu »

No heitä se 2,0 sinne konehuoneeseen. Helpoin tapa saada nimenomaan sitä alavääntöä.
ekkeriMK2
Viestit: 24
Liittynyt: 21 Tammi 2006 11:14

Re: 1.8 130hp zetecciin lisää tehoa?

Viesti Kirjoittaja ekkeriMK2 »

Enpä taida. Tehoa nyt kuitenkin pitäisi kaivaa enemmän kun 6heppaa.
Escort Mk2 1600 GIL -78-
Escort Mk5 XR3i "kovakatto" -92-
TAR-3
Viestit: 63
Liittynyt: 10 Joulu 2010 00:27

Re: 1.8 130hp zetecciin lisää tehoa?

Viesti Kirjoittaja TAR-3 »

Lake kantta,vaiha nokat,jäykempää venttiili jousta ja isopaa venttiiliä. Peltisatsi ja avarempi putkisto koko matkalle (2,5"-3").. Bensa linjat isommaksi ja vähän painetta korkeamalle.
Aksu
Viestit: 1004
Liittynyt: 10 Helmi 2005 00:20

Re: 1.8 130hp zetecciin lisää tehoa?

Viesti Kirjoittaja Aksu »

ekkeriMK2 kirjoitti:Elikkäs tuollaisessa mk5 xr3i kovakatto escossa majaileva 1.8zetec 130heppainen tarvis lisää tehoa/alavääntöä.
TAR-3 kirjoitti:Lake kantta,vaiha nokat,jäykempää venttiili jousta ja isopaa venttiiliä. Peltisatsi ja avarempi putkisto koko matkalle (2,5"-3").. Bensa linjat isommaksi ja vähän painetta korkeamalle.
Eiköhän tuossa ollut liki kaikki jolla sen alaväänön saa tapettua kokonaan.
Jos alavääntöä kaipaa niin kannelle vaan kanavien siistiminen,vakio venat.
2,5" jo iso 1,8L vaparille kun ei sieltä mahottomia olla hakemassa.
Vakio linjat riittää varmasti sen mitä vaparina sieltä olis edes saamassakaan.(cossun 8mm linjoilla +450)
Säädettävä ecu niin sieltä pääsee kaivamaan sytkän kanssa enennän iloa irti.
Ennemmin se rs:n kone sinne kun tuota alkaa rassaamaan :wink:
gti golo palloilija
Vastaa Viestiin