1.8 130hp zetecciin lisää tehoa?
1.8 130hp zetecciin lisää tehoa?
Elikkäs tuollaisessa mk5 xr3i kovakatto escossa majaileva 1.8zetec 130heppainen tarvis lisää tehoa/alavääntöä. Moottori nyt vakio lukuunottamatta vapaavirtaus-suodatinta ja takaäänenvaimentajaa. irrallaan on myös 2.0zetec jos siitä jotain tarvii... Ehdotukset, linkit, menestystarinat yms. kiinnostaisivat kovasti.
Escort Mk2 1600 GIL -78-
Escort Mk5 XR3i "kovakatto" -92-
Escort Mk5 XR3i "kovakatto" -92-
Re: 1.8 130hp zetecciin lisää tehoa?
No heitä se 2,0 sinne konehuoneeseen. Helpoin tapa saada nimenomaan sitä alavääntöä.
Re: 1.8 130hp zetecciin lisää tehoa?
Enpä taida. Tehoa nyt kuitenkin pitäisi kaivaa enemmän kun 6heppaa.
Escort Mk2 1600 GIL -78-
Escort Mk5 XR3i "kovakatto" -92-
Escort Mk5 XR3i "kovakatto" -92-
Re: 1.8 130hp zetecciin lisää tehoa?
Lake kantta,vaiha nokat,jäykempää venttiili jousta ja isopaa venttiiliä. Peltisatsi ja avarempi putkisto koko matkalle (2,5"-3").. Bensa linjat isommaksi ja vähän painetta korkeamalle.
Re: 1.8 130hp zetecciin lisää tehoa?
ekkeriMK2 kirjoitti:Elikkäs tuollaisessa mk5 xr3i kovakatto escossa majaileva 1.8zetec 130heppainen tarvis lisää tehoa/alavääntöä.
Eiköhän tuossa ollut liki kaikki jolla sen alaväänön saa tapettua kokonaan.TAR-3 kirjoitti:Lake kantta,vaiha nokat,jäykempää venttiili jousta ja isopaa venttiiliä. Peltisatsi ja avarempi putkisto koko matkalle (2,5"-3").. Bensa linjat isommaksi ja vähän painetta korkeamalle.
Jos alavääntöä kaipaa niin kannelle vaan kanavien siistiminen,vakio venat.
2,5" jo iso 1,8L vaparille kun ei sieltä mahottomia olla hakemassa.
Vakio linjat riittää varmasti sen mitä vaparina sieltä olis edes saamassakaan.(cossun 8mm linjoilla +450)
Säädettävä ecu niin sieltä pääsee kaivamaan sytkän kanssa enennän iloa irti.
Ennemmin se rs:n kone sinne kun tuota alkaa rassaamaan

gti golo palloilija