Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Kaipais tietoo miten sais vm.80 tanariin lisää potkuu halvalla??? auto on jääajo käytössä. et käykä 1.6 taunukseen 2.0l sierran kans?? ja millanen nokka ja kaasari pitäs siihen laittaa ja tuoks ne millä tavalla tehoo? ja onko pakosarjalla paljookaan merkitystä tossa? tietoo on itelläni aika vähän mutta lisää hommataan
pekkis kirjoitti:Kaipais tietoo miten sais vm.80 tanariin lisää potkuu halvalla??? auto on jääajo käytössä. et käykä 1.6 taunukseen 2.0l sierran kans?? ja millanen nokka ja kaasari pitäs siihen laittaa ja tuoks ne millä tavalla tehoo? ja onko pakosarjalla paljookaan merkitystä tossa? tietoo on itelläni aika vähän mutta lisää hommataan
Hieman epäselvä teksti, mutta jos meinasit laittaa 1600lohkon päälle 2000cc:n kannen niin ei se ainakaan tehoa tuo, pakosarja+putki ja kaasarit+kaikki muu tietysti vaikuttaa moottorin toimintaan ja tehoon.
hommaa stockkaturbon hilut siihen niin saat halvalla yli sataheppaa siitä
p.s. ohc:n virittämisestä saattaa löytyä aiempiakin keskusteluja aika paljon, joten kannattanee käyttää hakua.
isompi kaasari,2-litrasen nokka ja peltisarja suoralla putkella päähän asti,jos kerran jäälle vaan mennään.
tai sitten vaan peltisarja ylösalaisin ja antaa ampua kaasut viistosti taivaalle.
janzamar kirjoitti:isompi kaasari,2-litrasen nokka ja peltisarja suoralla putkella päähän asti,jos kerran jäälle vaan mennään.
tai sitten vaan peltisarja ylösalaisin ja antaa ampua kaasut viistosti taivaalle.
Ja peltorit/bilsomit päähän, ei sitä mekkalaa kuuntele erkkikään edes pelto/jääautossa
eihän sitä siinä vauhdin hurmassa edes huomaa
ja tietysti kaikki ylimääräinen roina pois autosta..takapenkki,oviverhoilut ja liiat luukut ja ovet pellonreunaan tai varaosiksi myyntiin että saa bensarahaa ajella
no kaksi kurkkunen tarvii oman imusarjansa,ja yksikurkkusella oma.
sitten kaasarivalikoimasta niin ei oo väliä kunhan imusarja osuu yksiin.
tai tarpeeksi isoksi kun menee niin voi niitä ongelmia tulla,mutta itellä on ollu 2.8 kutosen kaasari 2-litran kutosessa ja ihan se siinäkin toimi.
eikä silläkään ole väliä onko kutosen vai oharin kaasari,saa sovitettua kyllä korotuspaloilla.
VesQ kirjoitti:Samalla pulttien jaolla taitaa olla kaikki fordin 2-kurkkuset.
Kannattaa laittaa joku weberin dgv(tai dgav, dgr) 32/36 tai vastaava
Juuttuvakurkkuinen ja se sierran boksiohjattu on aika kädestä
ei ole sama laippa jako kaikissa fordin kaks kurkkusissa.esim,tanarin kaasari ei käy tohon tietokone ohjatun sierran imusarjaan suoraan ja toisin päin..mut vanhat mekaaniset kakskurkkuset ovat vaihtokelpoisia keskenään.korkeintaan jos laittaa vanhaan sierran imusarjaan ns,rataskaasuttimen esim,granadasta niin joutuu hieman avartamaan imusarjasta imuaukkoa ettei jää hirveetä porrasta.
kannattaa.tulisko ehkä parikymmentä heppaa lisää jos oikein hyvin menee? 15 varmaan ainakin.
kumminkin jos on perus 1.6 yksikurkkusella lähtökohtana niin kyllä sen eron jo huomaa.