mk4 escortin mittariston vaihto

Sähkölaitteet, sähköongelmat, johdot, laturit jne.
janner88
Viestit: 39
Liittynyt: 08 Elo 2005 11:30

mk4 escortin mittariston vaihto

Viesti Kirjoittaja janner88 »

eli kyseessä on tavallinen 1.3 escortti, johon on joskus vaihdettu kiekkamittarilla olevaan mittaristoon, mutta se ei toimi.
Mikäs johto(ja) täytyy vaihtaa, jotta kiekkamittari toimisi. Sinne on vedetty puolalta yksi johto ja liitetty mittariston yhteen liittimeen, mutta riittääkö tämä?
Aluksi johto oli puolan + liittimessä,jolloin kiekkamittari heitteli ihan hirveitä lukemia ja tyhjäkäynnillä oli 0:ssa
Sitten vaihdoin johdon puolan- liittimeen, jolloin tyhjäkäynti näkyy,mutta kun antaa kierroksia koneeseen,niin kiekkamittari ei nouse kuin 2500-3000.
Ford Escort Rs turbo s2 (ex)
1.1 bar-->218hp, 340nm :D

Ford Sierra doch -93

Bmw e30 325 tic
0.3 bar -->213 hp, +300nm ;)
janner88
Viestit: 39
Liittynyt: 08 Elo 2005 11:30

mk4 escortin mittariston vaihto

Viesti Kirjoittaja janner88 »

ja jos siitä on jotain hyötyä niin koneena on rs turbon mylly, joka on siis istutettu 1.3 koriin.
Ford Escort Rs turbo s2 (ex)
1.1 bar-->218hp, 340nm :D

Ford Sierra doch -93

Bmw e30 325 tic
0.3 bar -->213 hp, +300nm ;)
janzamar
Viestit: 2668
Liittynyt: 07 Helmi 2005 14:26
Paikkakunta: porvoo

Viesti Kirjoittaja janzamar »

no miinuksessa sen pitää olla tosiaan,mitenhän onnistuisi laturilta..?
josko siellä on se yksi "ylimääräinen" liitin.
tästä on ollut juttuja kyllä,että haulla saattaisi löytyä jotain.
ei sieltä mitään junia t...
Vastaa Viestiin