eli kyseessä on tavallinen 1.3 escortti, johon on joskus vaihdettu kiekkamittarilla olevaan mittaristoon, mutta se ei toimi.
Mikäs johto(ja) täytyy vaihtaa, jotta kiekkamittari toimisi. Sinne on vedetty puolalta yksi johto ja liitetty mittariston yhteen liittimeen, mutta riittääkö tämä?
Aluksi johto oli puolan + liittimessä,jolloin kiekkamittari heitteli ihan hirveitä lukemia ja tyhjäkäynnillä oli 0:ssa
Sitten vaihdoin johdon puolan- liittimeen, jolloin tyhjäkäynti näkyy,mutta kun antaa kierroksia koneeseen,niin kiekkamittari ei nouse kuin 2500-3000.
mk4 escortin mittariston vaihto
mk4 escortin mittariston vaihto
Ford Escort Rs turbo s2 (ex)
1.1 bar-->218hp, 340nm
Ford Sierra doch -93
Bmw e30 325 tic
0.3 bar -->213 hp, +300nm
1.1 bar-->218hp, 340nm

Ford Sierra doch -93
Bmw e30 325 tic
0.3 bar -->213 hp, +300nm

mk4 escortin mittariston vaihto
ja jos siitä on jotain hyötyä niin koneena on rs turbon mylly, joka on siis istutettu 1.3 koriin.
Ford Escort Rs turbo s2 (ex)
1.1 bar-->218hp, 340nm
Ford Sierra doch -93
Bmw e30 325 tic
0.3 bar -->213 hp, +300nm
1.1 bar-->218hp, 340nm

Ford Sierra doch -93
Bmw e30 325 tic
0.3 bar -->213 hp, +300nm
