![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Mistä erottaa "normaali" 1,6 ja emax
Mistä erottaa "normaali" 1,6 ja emax
Mistä erottaa ohc koneista ulos päin että onko emax vai ei koska foorumia lukeneena olen saanut käsitteen että emax olisi huonompi ![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Viimeksi muokannut Cosworth_, 27 Syys 2010 21:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Mistä erottaa "normaali" 1,6 ja emax
Lohkoissa 164 tai 165 tunniste E-max
Ja jos ei ole imusarjaa paikoillaan niin kavanaan kurkkaamalla sen tunnistaa. Tavallisen näköinen kanava vanhempi ja E-max menee toiselta puolelta imu venaa vain.
Ja jos ei muuten niin tulppa irti ja mitta iskun pituuden, 7,7cm -> e-max ja 6,6 vanha.
Ja jos ei ole imusarjaa paikoillaan niin kavanaan kurkkaamalla sen tunnistaa. Tavallisen näköinen kanava vanhempi ja E-max menee toiselta puolelta imu venaa vain.
Ja jos ei muuten niin tulppa irti ja mitta iskun pituuden, 7,7cm -> e-max ja 6,6 vanha.
gti golo palloilija
Re: Mistä erottaa "normaali" 1,6 ja emax
Eli jos on toi 164 niin on ns "vanhan" mallinen?
Re: Mistä erottaa "normaali" 1,6 ja emax
On jo E-max. Vanhemmissa on vaan 1,6LCosworth_ kirjoitti:Eli jos on toi 164 niin on ns "vanhan" mallinen?
gti golo palloilija
Re: Mistä erottaa "normaali" 1,6 ja emax
Kiitoksia Aksulle tiedoista ![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Re: Mistä erottaa "normaali" 1,6 ja emax
Lisävinkkinä jos merkinnät ovat epäselviä, lohko on 11mm korkeampi, näkee silmällä vesipumpun päältä:
- 1,6 "taunus" lohko loppuu heti vesipumpun päällä
- 1,6E-1,8-2,0 vesipumpun päällä reilu sentti rautaa ennen kansitasoa.
- 1,6 "taunus" lohko loppuu heti vesipumpun päällä
- 1,6E-1,8-2,0 vesipumpun päällä reilu sentti rautaa ennen kansitasoa.
RS Cosworth -86 - RS Cosworth Gr A - GT40 mk1 Competition Coupe - GT40 mk1 FIA-HTP Racing Coupe ![Ford :ford:](./images/smilies/icon_ford.gif)
![Ford :ford:](./images/smilies/icon_ford.gif)