jotain testiä tai tietoa ovatko lähi/kaukovalot edes keskiverrot? minusta ei tunnu sille ainakaan lähivalojen osalta.
mikä ihmeen polttimo on 6 kulmikas en nyt muista oliko se kauko vai lähivalojen. olen tottunut sileapintaisiin "normaaleihin". koskeeko tämä heksa?kulmapolttimo nyt vain mun autoa vai muidenkin?
focuksen valoista
Re: focuksen valoista
Paha mennä sanoo tohon mitään kun korimalleja ja ajovalototeutuksia on jonkun verran. '06 Focuksen halogeeniajovalojen kaukovaloja en ainakaan rupeis kehumaan. Jos taas kiinnostuksen kohteena on joku 10+ vuotta vanha peli ni ainaki ne lienee jo jonkun verran huonommat kuin sillon uutena.fokkeristi10 kirjoitti:jotain testiä tai tietoa ovatko lähi/kaukovalot edes keskiverrot? minusta ei tunnu sille ainakaan lähivalojen osalta.
Joo ei o 6 kulmast polttimoo sun autossakaan. Se kulmikas tötterö siinä polttimon päällä on umpion osa ja siellä alla on ihan normaali polttimo.fokkeristi10 kirjoitti:mikä ihmeen polttimo on 6 kulmikas en nyt muista oliko se kauko vai lähivalojen. olen tottunut sileapintaisiin "normaaleihin". koskeeko tämä heksa?kulmapolttimo nyt vain mun autoa vai muidenkin?
Kaikenlaiset rojektini @ http://wonk.sytes.net/76s/