focuksen valoista

Sähkölaitteet, sähköongelmat, johdot, laturit jne.
fokkeristi10

focuksen valoista

Viesti Kirjoittaja fokkeristi10 »

jotain testiä tai tietoa ovatko lähi/kaukovalot edes keskiverrot? minusta ei tunnu sille ainakaan lähivalojen osalta.

mikä ihmeen polttimo on 6 kulmikas en nyt muista oliko se kauko vai lähivalojen. olen tottunut sileapintaisiin "normaaleihin". koskeeko tämä heksa?kulmapolttimo nyt vain mun autoa vai muidenkin?
Krisse
Viesti:

Re: focuksen valoista

Viesti Kirjoittaja Krisse »

fokkeristi10 kirjoitti:jotain testiä tai tietoa ovatko lähi/kaukovalot edes keskiverrot? minusta ei tunnu sille ainakaan lähivalojen osalta.
Paha mennä sanoo tohon mitään kun korimalleja ja ajovalototeutuksia on jonkun verran. '06 Focuksen halogeeniajovalojen kaukovaloja en ainakaan rupeis kehumaan. Jos taas kiinnostuksen kohteena on joku 10+ vuotta vanha peli ni ainaki ne lienee jo jonkun verran huonommat kuin sillon uutena.
fokkeristi10 kirjoitti:mikä ihmeen polttimo on 6 kulmikas en nyt muista oliko se kauko vai lähivalojen. olen tottunut sileapintaisiin "normaaleihin". koskeeko tämä heksa?kulmapolttimo nyt vain mun autoa vai muidenkin?
Joo ei o 6 kulmast polttimoo sun autossakaan. Se kulmikas tötterö siinä polttimon päällä on umpion osa ja siellä alla on ihan normaali polttimo.
Kaikenlaiset rojektini @ http://wonk.sytes.net/76s/
Vastaa Viestiin