Nelivedon mysteeri.. (Sierra XR4i 4wd)
Nelivedon mysteeri.. (Sierra XR4i 4wd)
Eli autona tekniikanvaihto 4-veto XR4i. Edestä toinen vetari sökönä, mutta mistä johtuu, että tuntuu ettei peräkään vedä.. Eli kun auto on paikallaan, vaihde silmässä ja kone käynnissä, tämä kyseinen särkinäinen vetari surraa tyhjää, ja auto ei liiku mihinkään.. Jakolaatikko paskana? Vai onko normaali ilmiö? Autossa on ilmeisesti normaalin 4wd-sierran perät, eli ei ilmeisesti lukkoja?
Buick Electra 225 Custom '66 403cid SBO
Cadillac Seville STS '94 4.6l 32V Northstar
VW Golf '01 1.9TDi PD
Cadillac Seville STS '94 4.6l 32V Northstar
VW Golf '01 1.9TDi PD
Hum!glo kirjoitti:Mitäs tuollaisen keskitasauspyörästön viskon korjauttaminen palttiarallaa maksaa ja missäs sitä voi sitten suunnitella toteuttavansa, jos on ajankohtainen?
Mulla on menossa -86 2.8 Scorpion 4x4 tekniikanvaihto
(etuperä vetoakseleineen, type 9 loota, takaperä vetoakseleineen)
uudempiin vehkeisiin eli -90 MT75 lootaan, etuperä+vetarit ja
takaperä + vetarit. Aikaa projektiin vaan on pirun niukasti, mutta
noi -86 täysin toimivat vermeet jää sitten ylimääräisiksi. Vielä on tarkistamatta että käykö MT75 ylipäätään tohon
-86 2.8 EFI V6:sen perään, siihen voi torpata koko projekti - osaako
kukaan antaa tähän tietoa?
Kaikki kaupankäynti sitten privalla -ylläpito-
F.O.R.D = Full Of Rusty Details 
-= Reilu 30v Fordeja ja muitakin ropposia =-

-= Reilu 30v Fordeja ja muitakin ropposia =-
Kun katselin tuossa tuon jakolaatikon räjäytyskuvaa, niin eikös takaveto tule ns. jatkuvana, ja etuvetoa kytketään viskolla? Eli viskon ei luulisi olevan jakolaatikosta sökönä, sillä jos etuperä vetää, niin silloinhan visko pyörittää sitä etuperän ketjua.
Noh, selviää varmaan viikonloppuna.
Noh, selviää varmaan viikonloppuna.
Buick Electra 225 Custom '66 403cid SBO
Cadillac Seville STS '94 4.6l 32V Northstar
VW Golf '01 1.9TDi PD
Cadillac Seville STS '94 4.6l 32V Northstar
VW Golf '01 1.9TDi PD
-86 2.8 EFI V6:sen perään, siihen voi torpata koko projekti - osaako
kukaan antaa tähän tietoa?
Kaikki kaupankäynti sitten privalla -ylläpito-[/quote]
Asia selkonen.
Päätin jättää ko. loodan ainakin toistaiseksi nurkkaan seisomaan, koskaanhan ei voi tietää milloin tuo nyt parempi loota mosahtaa.
Tämä on sentään laakeroitu + vitosen synkka korjattu.
MT75 on nyt hollilla, mutta en jaksanut illalla enää vääntää
sitä ihan loppuun asti kiinni. Näyttää kuitenkin siltä että
se menisi 2.8i V6:sen perään ihan suoraan. Paineasetelman+kytkin
levyn otin varuilta 2.9efistä, mutta eipä niissäkään näkynyt mitään
kovin suurta eroa.
kukaan antaa tähän tietoa?
Kaikki kaupankäynti sitten privalla -ylläpito-[/quote]
Asia selkonen.
Päätin jättää ko. loodan ainakin toistaiseksi nurkkaan seisomaan, koskaanhan ei voi tietää milloin tuo nyt parempi loota mosahtaa.
Tämä on sentään laakeroitu + vitosen synkka korjattu.
MT75 on nyt hollilla, mutta en jaksanut illalla enää vääntää
sitä ihan loppuun asti kiinni. Näyttää kuitenkin siltä että
se menisi 2.8i V6:sen perään ihan suoraan. Paineasetelman+kytkin
levyn otin varuilta 2.9efistä, mutta eipä niissäkään näkynyt mitään
kovin suurta eroa.
F.O.R.D = Full Of Rusty Details 
-= Reilu 30v Fordeja ja muitakin ropposia =-

-= Reilu 30v Fordeja ja muitakin ropposia =-