No nyt on tullut tämmöinenongelma autoon, että kun moottori on kylmä, se käy kunnolla, johtuen varmaan korkeammista kierroksista, mutta kun kone lämpiää ja antaa sen käydä hetken tyhjäkäyntiä, alkaa ampumaan pakoputkesta aina vähän väliä höyryä. ihan kuin aine palaisi jossain katissa tjsp. yläpää remontti tehtiin kesällä ja en usko, että vika siinä olisi, koska tussauttelu tulee satuunaisesti. Kumminkin ainakin kerran 2 sek. aikana. joskus ampuu peräkanaa pari kertaa. ja kun tussahdus on mennyt tulee sitten hetken päästä hitusen suurempi höyrypilvi kuin normaalisti. Välillä tuntuu siltä, kun sitä pakokaasua haistelin (nam!) että siinä olisi vähän bensan katkua. Myön vaihde keppi tärähtelee aina välillä, joten kait se jättää aina välillä sytyttämättä.
Suuttimet mittasin ja kaikki antoi saman vastus arvon. Eipähän se paljoa todista, mutta tulipahan ne katsottua. Sitten olikos se nyt ensiöpuolan arvo mikä näytti jotain 0.7ohm muistaakseni. No kumminkin enemmän kuin kirjan ohje arvot. voisko sillä olla jotain tekemistä tämän tussauttelun takia? Tosin mittari on biltemasta joten ei sitä koskaan tiedä mitä ne arvot oikeasti olisi

Niin ja tulpat ja johdot vaihdoin viime kesänä ja niillä on ajettu vasta 10 000kilsaa. Mutta taitaa kannattaa katsoa nekin ennenkun tuuppaan auton järveen.
Vai olisiko muilla kokemuksia samasta asiasta, niin ei tarvistisi ostaa koko kivitilaa tyhjäksi
