
Kick down
-
- Viestit: 32
- Liittynyt: 08 Elo 2007 21:16
Kick down
Eli olis tollane scorpio vm.-91 2.0 DoHC GHIA autom. ja kick down meinaa välillä temppuilla eli joskus kun polkasee kaasua niin se toimii ja toisinaan ei. Mistäköhän mahtaa johtua?? 

-
- Viestit: 32
- Liittynyt: 08 Elo 2007 21:16
-
- Viestit: 32
- Liittynyt: 08 Elo 2007 21:16
Kyseisestä laatikosta en tiedä mitään eli joku joka tietää niin saa selventää asiaa.Mulla on kokemuksia ainoastaan Moparin 904 lootasta jonka kickdown vivussa on säätö laatikon päässä,eli se vipu joka lähtee kaasarilta vaihdelaatikolle.Suuntaa antava säätö tuossa Moparin laatikossa oli että kun kaasu on pohjassa niin kickdown on myös ääriasennossaan.Tulipahan selitettyä vaikeasti...Joissain jenkeissä on tuo kickdown toteutettu vaijerein,onkohan tuossa Fordin laatikossa vaijerilla vai vivulla?
Mondeo 2.5 v6 Ghia -97
Sierra 1.6 L -84
Sierra 1.6 L -84
vm.-91 scorpparissa on kickdown sähköllä, eli kaasuvaijerin päässä on pieni kytkin.
tarkista ensin että toimiko se kytkin ja toimiko se oikein, eli kytkekö sähköt päälle kun kaasu painetaan pohjaan...
tarkista ensin että toimiko se kytkin ja toimiko se oikein, eli kytkekö sähköt päälle kun kaasu painetaan pohjaan...
Chrysler Grand Voyager 3.3 LE
---
ex
Ford Scorpio 2.9i Ghia RS ATM
Ford Scorpio 2.0i Ghia ATM
Ford Scorpio 2.8i Ghia RS
---
ex
Ford Scorpio 2.9i Ghia RS ATM
Ford Scorpio 2.0i Ghia ATM
Ford Scorpio 2.8i Ghia RS
-
- Viestit: 32
- Liittynyt: 08 Elo 2007 21:16
juss kirjoitti:vm.-91 scorpparissa on kickdown sähköllä, eli kaasuvaijerin päässä on pieni kytkin.
tarkista ensin että toimiko se kytkin ja toimiko se oikein, eli kytkekö sähköt päälle kun kaasu painetaan pohjaan...
Kytkin? On siinä jokin liitin johon tulee kaksi johtoa mut minkäläinen kytkin siinä sit on?

Se kaasu vaijeri kulkee sellasen "jutun" läpi ja kyseinen liitin tulee siihen viereen kiinni. Eli onko tässä "jutussa" jonka läpi vaijeri kulkee niin sit jonkinlainen kytkin vai mikä idea tässä oikeen on?? Ja kun auto on käynnissä niin liittimen toiseen johtoon tulee koko ajan virta.
Menipäs sekavaksi.
Jep ja kun painat kaasun pohjaan (kick down) kytketään virta toisen johton kautta automaattilaatikkoon...Ja kun auto on käynnissä niin liittimen toiseen johtoon tulee koko ajan virta.
-johto missä on virta >> kytkin>>johto automaattilaatikkoon-
Chrysler Grand Voyager 3.3 LE
---
ex
Ford Scorpio 2.9i Ghia RS ATM
Ford Scorpio 2.0i Ghia ATM
Ford Scorpio 2.8i Ghia RS
---
ex
Ford Scorpio 2.9i Ghia RS ATM
Ford Scorpio 2.0i Ghia ATM
Ford Scorpio 2.8i Ghia RS
-
- Viestit: 32
- Liittynyt: 08 Elo 2007 21:16