Madallettu esko kolisee ja vetelee!
Madallettu esko kolisee ja vetelee!
Auto Esko vm.93 ja FK:n -40mm alustasarjalla. Auto seilaa kaistalla reunasta reunaan ja myös nykii kovin sivuille vaihdetta vaihtaessa. Myös joka nurkka kolahtaa kuopissa. Johtuisko nämä kuluneista tai liian löysistä puslista ja mistä puslista nimenomaan? Olisiko vaikka polyuretaanipuslista mitään hyötyä?
...ja muutkin pyöräkulmat? Samalla tulee (pitäisi ainakin) tsekattua ne väljät nivelet.tupu kirjoitti:Onko etupyörien auraus säädetty?
Sama tehtiin omassa cabriossa viime syksynä, mutta silti ei uskalla yli 80 km/h ajaa uraisella tiellä eli madallus muuttaa camperia niin paljon, että säätövarat ei riitä ja autosta tulee hirveä ajettava.
Vaan mitäpä sitä ei mies ulkonäön takia kestäisi
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Kylähän niillä uretaanipuslilla (ja sitten kulmien säädöillä) vetelyt vähenee kummasti. Näin ainakin ex-escossa. Vähenee/loppuu vetelyt uusilla kumipuslillakin. Noilla powerflexin uretaanipuslilla ei kolinat ainakaan vähene
Multa löytys yhet ylimääräset etutukivarret powerflexeillä ilman alapalloja. Puslilla on ajettu joku tuhat kilometriä ja kolisee...uusilla puslilla menee kolisematta jonkun aikaa!
Voin myydä jos kiinnostaa
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Multa löytys yhet ylimääräset etutukivarret powerflexeillä ilman alapalloja. Puslilla on ajettu joku tuhat kilometriä ja kolisee...uusilla puslilla menee kolisematta jonkun aikaa!
Voin myydä jos kiinnostaa
Granada 2.0i zetec -82/00 Granada estate 2.0 -78
Escort mk2 1.1 "RS2000" -> 2.0 zetec kestoprojekti, co-operation with tokor,
- HeKo Performance Parts -
Escort mk2 1.1 "RS2000" -> 2.0 zetec kestoprojekti, co-operation with tokor,
- HeKo Performance Parts -
Onhan nuo tiet aika urille kuluneita olleet jo jonkun aikaa..
ittellä tosin puslat riekaleina edessä,ja 205/60:t vaan takana kun
ei oo tehostinta,175 edessä on paljon köykäsempi ohjata.
Mutta että kyllä on vedelly sinne ja tänne vakioalustalla
ja ehjilläkin puslilla noilla 205:llä.
Kolinoita ja pauketta oli vasta kun oli 225/45 rengastus
ja se vaihtukin äkkiä pois.
ittellä tosin puslat riekaleina edessä,ja 205/60:t vaan takana kun
ei oo tehostinta,175 edessä on paljon köykäsempi ohjata.
Mutta että kyllä on vedelly sinne ja tänne vakioalustalla
ja ehjilläkin puslilla noilla 205:llä.
Kolinoita ja pauketta oli vasta kun oli 225/45 rengastus
ja se vaihtukin äkkiä pois.
ei sieltä mitään junia t...
Tarkasta ihan piruuttaan raidetangon päät ja alapallonivelten kunto.
madallettu auto rasittaa enemmän kuin vakio korkuinen juurikin näitä paikkoja, ja kun on klappia niin auto vetelee omiaan ja hakeutuu uriin.
itselläni asia korjaantui nämä korjaamalla ja aurauskulmat säädättämällä (aurauskulmat säätöön vasta kun raidetangon päät ja alapallot vaihdettu).
tästä on hyvä aloittaa.
madallettu auto rasittaa enemmän kuin vakio korkuinen juurikin näitä paikkoja, ja kun on klappia niin auto vetelee omiaan ja hakeutuu uriin.
itselläni asia korjaantui nämä korjaamalla ja aurauskulmat säädättämällä (aurauskulmat säätöön vasta kun raidetangon päät ja alapallot vaihdettu).
tästä on hyvä aloittaa.
Never Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly
Mk.3 Mondeo 2.0 TDCi vm.05
Nissan Primera P11 -00
Toyota Avensis 1.8 VVT-i vm.03
Mk.6 Escort vm.95 1.6 zetec
Mk.5 Escort vm.92 1.8 zetec
Mk.4 Escort vm.88 (R.I.P)
Audi 80 vm. 86 2.2i
Mk.3 Mondeo 2.0 TDCi vm.05
Nissan Primera P11 -00
Toyota Avensis 1.8 VVT-i vm.03
Mk.6 Escort vm.95 1.6 zetec
Mk.5 Escort vm.92 1.8 zetec
Mk.4 Escort vm.88 (R.I.P)
Audi 80 vm. 86 2.2i