Olen kokeillut ensin järjellä ja sen jälkeen voimalla, mutta toivottua tulosta ei synny. Työkalujen laatu on ok ja käyttänyt olen niitä ennenkin. Pulttipyssyä, edes hylsyä ei saa peliin, ellei ensin pura pakoputistoa edestä pois. Tottahan tällaisen kuuluisi käsivoimin lähteäkin

Viimeisin öljynvaihto on tehty Ford-merkkihuollossa. Kyselin ja ihmettelin tätä kiinnijäämistä ko. firman huoltoneuvojan kanssa ja siihen hän: "joskus niiden kanssa saa tapella" ja "joskus ne vaan jäävät järjettömän tiukkaan." Mietin siinä takaisin: "Olisiko se vedetty järjettömän tiukkaan." Palveluhalukkuus oli heti alkuunsa kehnoa, vaikka mielestäni hyvin asiallisesti kyselin, että mitenkähän tässä nyt näin...
Propussa on 15mm kanta, sanooko tämä kenties jollekulle jotain? Normaalisti on kuulemma (ja näkyy ostamassani varaosassa olevankin) 13mm kanta. Kaiken järjen mukaan propussa pitäisi olla normaali oikeankätinen kierre ja muovinen tiiviste, niin ainakin huollosta kerrottiin (ja varaosassa on). Propun reunan tasalla on mustaa kumia, joka ilmeisesti (?) jatkuu laipan alle.
Olisipa mukava viimein vaan vaihtaa ne öljyt ja jättää öljypohja irroittamatta tällä erää. Ei oikein tekisi mieli jättää proppua paikoilleen ja työntää letkua tikun reiästä.