Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Moottori, voimansiirto, viritys jne.
Ninja
Viestit: 150 Liittynyt: 03 Helmi 2005 12:14
Paikkakunta: Ylivieska
Viesti
Kirjoittaja Ninja » 02 Helmi 2007 20:19
Olisi tarkoituksena vaihtaa tuohon 1.6:seen 1.9 kampiakseli, jos se nyt tulee suomeen joskus. Jos sen kampiakselin vaihtaa niin mitä tulee ottaa huomioon? Tuleekohan männät nyt kansitason yli ja nouseeko männän nopeus liian suureksi?
Ninja
Viestit: 150 Liittynyt: 03 Helmi 2005 12:14
Paikkakunta: Ylivieska
Viesti
Kirjoittaja Ninja » 03 Helmi 2007 13:34
Kukaan ei ole tehnyt moista toimenpidettä?
JesseT
Viestit: 380 Liittynyt: 13 Helmi 2005 21:11
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja JesseT » 06 Helmi 2007 14:07
Yleensä koko alakerta vaihdettu, muuten menee hankalaksi.
Ninja
Viestit: 150 Liittynyt: 03 Helmi 2005 12:14
Paikkakunta: Ylivieska
Viesti
Kirjoittaja Ninja » 08 Helmi 2007 20:46
JesseT kirjoitti: Yleensä koko alakerta vaihdettu, muuten menee hankalaksi.
Mitä tähän alakertaan kuuluu? Runkolaakerit, kiertokanget?
tupu
Viestit: 374 Liittynyt: 17 Touko 2006 21:46
Paikkakunta: Kurikka
Viesti
Kirjoittaja tupu » 08 Helmi 2007 20:59
Ninja kirjoitti: Mitä tähän alakertaan kuuluu? Runkolaakerit, kiertokanget?
Kaikki mitä on kannen alapuolella.
2.9i
Feel The Difference.
Aksu
Viestit: 1004 Liittynyt: 10 Helmi 2005 00:20
Viesti
Kirjoittaja Aksu » 08 Helmi 2007 21:00
Ninja kirjoitti: Mitä tähän alakertaan kuuluu? Runkolaakerit, kiertokanget?
Kaikki kannen ja öljypohjan välistä.
gti golo palloilija