1.6chv:n stroukkaus

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
Ninja
Viestit: 150
Liittynyt: 03 Helmi 2005 12:14
Paikkakunta: Ylivieska

1.6chv:n stroukkaus

Viesti Kirjoittaja Ninja »

Olisi tarkoituksena vaihtaa tuohon 1.6:seen 1.9 kampiakseli, jos se nyt tulee suomeen joskus. Jos sen kampiakselin vaihtaa niin mitä tulee ottaa huomioon? Tuleekohan männät nyt kansitason yli ja nouseeko männän nopeus liian suureksi?
Ninja
Viestit: 150
Liittynyt: 03 Helmi 2005 12:14
Paikkakunta: Ylivieska

Viesti Kirjoittaja Ninja »

Kukaan ei ole tehnyt moista toimenpidettä?
JesseT
Viestit: 380
Liittynyt: 13 Helmi 2005 21:11
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JesseT »

Yleensä koko alakerta vaihdettu, muuten menee hankalaksi.
Ninja
Viestit: 150
Liittynyt: 03 Helmi 2005 12:14
Paikkakunta: Ylivieska

Viesti Kirjoittaja Ninja »

JesseT kirjoitti:Yleensä koko alakerta vaihdettu, muuten menee hankalaksi.
Mitä tähän alakertaan kuuluu? Runkolaakerit, kiertokanget?
Avatar
tupu
Viestit: 374
Liittynyt: 17 Touko 2006 21:46
Paikkakunta: Kurikka

Viesti Kirjoittaja tupu »

Ninja kirjoitti: Mitä tähän alakertaan kuuluu? Runkolaakerit, kiertokanget?
Kaikki mitä on kannen alapuolella. :wink:
2.9i
Feel The Difference.
Aksu
Viestit: 1004
Liittynyt: 10 Helmi 2005 00:20

Viesti Kirjoittaja Aksu »

Ninja kirjoitti: Mitä tähän alakertaan kuuluu? Runkolaakerit, kiertokanget?
Kaikki kannen ja öljypohjan välistä.
gti golo palloilija
Vastaa Viestiin