
Asiaan. Sierrassa alkoi latausvalo palamaan himmeänä eli aloin epäilemään hiiliä. Otin sitte jännitteensäätäjän irti ja hiilet olikin aivan loppu. Kun sain uuden säätäjän paikalleen ja laitoin auton käymään nii latausvalo paloi edelleen mutta nyt kirkkaus muuttui kierroksien mukaan.
Tyhjäkäynnillä valo paloi normaalisti himmeänä, 2500kierroksen paikkeilla valo oli lähes pimeä ja yli 3500rpm valo kirkastui hieman. Ajelin siinä sitten jonkun verran, apu kun oli puhelimen päässä jos virta loppuis. Ei sitten loppunu mutta valo vaan paloi. Just kun olin ajamas autoa takas talliin ni tuli sitten kokeiltu täydellä kuormalla eli pitkät päällä sun muuta. Kas kummaa valo sammui kokonaan ensinmäisen kerran. hetken päästä syttyi uudelleen ja sammui taas kun laitto lisää laitteita pääl. Tämän jälkeen ajoin autolla lähes 100km ilman valon palamista.
Päätin sitte mitata latauksen, tulos yllätti. Tyhjäkäynnillä latus oli 14v ja kierroksil jopa 14.5v vaikka latausvalo paloi. En huomannu mitään eroa vaikka valo välillä sammui. Sen jälkeen valo on silloin tällöin palanut hetken.
Laturi on muuten Lucas.
Epäilin kosketus häiriötä mutta kun muualle ei oo koskettu kun jännitteensäätäjään nii se on melkeen mahdoton. Ja jos hiilet olis huonosti paikallaan niin ei latais kyllä ollenkaa.
Lähinnä erikoinen toi valon palaminen vaikka lataus on OK.
Eli mistä mahtaisi johtua moinen?