Aa, tosiaan, onhan siinä tuo anturi, ja se on luonnollisesti uusi koska koko turbo kaikkineen on "uutta" (noh, vanha runko..):
https://static.aeromotors.ee/assets/024 ... 519904.jpg
--> eli tämä anturi on 99% varmuudella "ok"
Vanhasta varmaan on muistijälki että se aktuuaattori ei liikkunut juurikaan, tai liike oli hyvin epämääräistä...
Korjaamolta olivat soitelleet tänään "Fordille", ja siellä oli sanottu että "
sopeutusta ei ole, mutta historia-arvot pitäisi voida nollata".
--> täytyy katsoa vielä tänään Forscanin optiot läpi. Eilen en tuollaista löytänyt.
Auto liikkuu ajolle kohtuullisen ok, kyllä se antaa kierrättää ja vetääkin aika ok, eikä ehkä 390tkm voi enää ihan 100% tehoja odottaa, vaikka toimisikin(?)
Limb modeen ei mene, ajossa sytyttää vaan sen "
luistonestonvalon" (heti kohta liikkeelle lähdettyä alle 2.000 rpm jo), mikä voisi olla enempi silloin alipaineongelman suuntaan viittaava...(?) EDIT: Jaa, äsken kun ajoin 2km niin kyllä se "
moottorin vikavalo" syttyi myös...
BTW: laitoin tänään lopulta endoskoopin tilaukseen, millä pystyisi katsomaan tuota aktuaattorin tankoa lähemmin, moottorin käydessä, ilman tunkkausta yms.