Olen kuullut että jos on 3,6 kW tai sitä tehokkaampi laturi niin esilämmitys ei söisi akkua lainkaan. Meillä on vaan hidas pistorasiaan menevä laturi niin en ole vielä päässyt testaamaan. Mä ketjutan joskus esilämmityksen 2 kertaa laittamalla kännykällä uuden lähtöajan sen jälkeen kun auto on lämmittänyt itseään jo 15 min.Teppu kirjoitti: 20 Loka 2025 14:20 Nyt kun on ollut pari pakkasaamua niin täytyy kyllä todeta että tuo Kugan esilämmitys toimii erinomaisesti ja on tehokas. Auton lämmittäminen -5 asteen pakkasessa vie noin 10min eikä tarvitse raaputtaa laseja ollenkaan koska kaikki jää on sulanut kauttaaltaan. Sisätilalämmittimen ongelma on aina se että lämpö ei leviää riittävän tasaisesti joka paikkaan, tässä sitä ongelmaa ei näytä olevan. Esilämmitys taisi syödä akusta noin 3% varausta.