Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Voi olla tyhmä kysymys mut kysyn kuitenkin Voiko etuiskarin yläpään jousilautasen "väärä" asento vaikuttaa pyörän asentoon, noin niinkun yleisesti Eli liioiteltuna näyttäisi edestäpäin vaikka tältä pyörät / \
zak69 kirjoitti:Voi olla tyhmä kysymys mut kysyn kuitenkin Voiko etuiskarin yläpään jousilautasen "väärä" asento vaikuttaa pyörän asentoon, noin niinkun yleisesti Eli liioiteltuna näyttäisi edestäpäin vaikka tältä pyörät / \
pääseekö se vakiona väärään asentoon??
ainaki tolla periaattela toimii säädettävät yläpäät
Vakiona?? Kyse siis tuosta efistä ja kaveri jolta ostin sanoi että siinä on rs:n alusta eli siis joku madallus. Ja kuskin puolen etufillari on snadisti siis näin eestä katsottuna \ . Eli voisko olla sit joku säätöjuttu vai
zak69 kirjoitti:Vakiona?? Kyse siis tuosta efistä ja kaveri jolta ostin sanoi että siinä on rs:n alusta eli siis joku madallus. Ja kuskin puolen etufillari on snadisti siis näin eestä katsottuna \ . Eli voisko olla sit joku säätöjuttu vai
eli meinasin normi osilla oikeen asennettuna, ja ei mitään säädettävää yläpäätä tms.
se voi olla säädettävissä jos löytyy camberin säätö en muista yhtäkkiä onko escossa sitä säätöä
raidetankoa pienemmälle..
onko rengas kulunu sisäreunasta?
vanhemmissa fordeissa ne renkaat on vähän lintallaan ollessa oikein,kunhan kulutuspintaa seuraa,mutta ei tosiaan niin että vaan toinen
on kenossa..eikä nyt tosiaan niin kovin paljoa saa olla vinot.
Kuskin puolen rengas ei ole kulunut yhtään muita enemmän, eikä ohjaus ravista saati puolla mihkään suuntaan. Ja siis tosiaan vain tuo kuskin puoli on vinossa, apparin puoli ei yhtään Mikäs tuon sitten voisi aiheuttaa, mitä alle kurkkasin ei ole saanut mitään osumaa mihkään ja puslat ja nivelet näytti ainakin äkkiseltään olevan kunnossa
onhan se madallus varmaan jotain vaikuttanu,ei se siitä ala ravistamaan jos aurauskulma pielessä on,mutta enemmällä ajolla renkaassa alkaa huomaamaan sen kuluman,onko ollu kauan alla?
ei kai se säädätys paljoa kustanna,ja voi sen itsekkin tehdä,
ei oo vaikee,kun vaan osaa arvioida yhtään paljon sitä raidetankoa sopii kiristää
Pitää tsekata ne tolpat kunnolla kun tallille tänään meen. Noi renkaat ollut alla syksystä (kitkat) ja yhtään enempää se kuskin puoli ei oo kulunu. Pitää kait viedä sit kaverille Vianoriin säädettäväks
Vanha juttu mut kerrotaan nyt kuitenkin Eli se pyörän asento johtu yksinkertaisesti siitä että ilmeisesti edellinen omistaja oli jostain kumman syystä vaihtanut vain sinne kuskin puolelle alapallon, joka oli aivan erilainen verrattuna apparin puolelle. Kiinnitysreiät heitti noin 5 mm ja nivelestä lähtevän varren kulma oli varmaan 15-20 astetta jyrkempi Sehän jo kummasti muutti pyörän asentoa