Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Elikkäs ostin vähä aika sit tomaatti sierran (2.0 Laser). Siin vaihdekepis lukee et 1 2 D ja DE. Mitä helvettii toi DE vaihde tarkoittaa?? Onko se niinku nelonen vai mikä? Vai joku taloudellisuus ajo systeemi? Ku ei ainakaa tunnu niinku vaihtava nelosta millää. Ja sit toinen kysymys olis et mistä saa otettua laatikosta liiat öljyt pois ku edellinen omistaja on laittanut liikaa öljyä. Reilusti yli maximi rajan. Onko siitä millälailla haittaa jos on liikaa öljyä? Luulis et se pistää jotenki hanttiin tai ahdistaa mut enpä tiedä. Kertokee viisaammat. Yritin löytää laatikon kupeesta sen mutterin mut eipä siin näy mitää mistä vois laskee ylimääräset pois. Manuaalis oli ainakii semmone ruuvi mistä pysty laskee liiat pois jos oli.
Jukepoi kirjoitti:Enpä ole. Pitääks se niin tarkistaa???
Joo ehottomasti koneen käydessä kato se vaihteiston öljy ennenku mitään valuttelet pois. voit käyttää vielä kaikki vaihteet läpi ennen tikun nostoa ni ainaki näyttää totta.
ne öljyt pitää tsekata auton käydessä ja auto pitää ajaa ensin lämpimäksi (normaalilämpöiseksi). sitten ajat tasaiselle alustalle, talliin tms ja liikuttelet keppiä koko kuvion läpi sellaiset kolme kertaa ja jätät P-asennolle! sitten vasta tarkastat öljyt. ainoa tapa tarkastaa. tiedän, koska perheessä on ollut parikin automaattia
Mondeomies kirjoitti:ne öljyt pitää tsekata auton käydessä ja auto pitää ajaa ensin lämpimäksi (normaalilämpöiseksi). sitten ajat tasaiselle alustalle, talliin tms ja liikuttelet keppiä koko kuvion läpi sellaiset kolme kertaa ja jätät P-asennolle! sitten vasta tarkastat öljyt. ainoa tapa tarkastaa. tiedän, koska perheessä on ollut parikin automaattia
aika mystisiä kirjaimia tuo DE. ei ole omissa tullut vastaan... oliskos käyttöohjekirjassa mainintaa? puuttuuko tosiaan siitä kaaviosta R(peruutusvaihde) ja P(parkki)?
Mondeomies kirjoitti:ne öljyt pitää tsekata auton käydessä ja auto pitää ajaa ensin lämpimäksi (normaalilämpöiseksi). sitten ajat tasaiselle alustalle, talliin tms ja liikuttelet keppiä koko kuvion läpi sellaiset kolme kertaa ja jätät P-asennolle! sitten vasta tarkastat öljyt. ainoa tapa tarkastaa. tiedän, koska perheessä on ollut parikin automaattia
Lie ylivaihde elikkä overdrive,american autoissa merkitty od.
Astrolla suosituksentapanen ajella 60km/h ja suuremmilla nopeuksilla,
jos vetää kärryä perässä ei suositella käytettäväksi.