Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
TeRoK kirjoitti:Toi instrument cluster on joku mittariston liitin. Olisko merkkivalot sun muut sitä kautta menneet.
Mutta miksi puolalta tulisi mittaristolle johto. Siis vihreä johto joka lähtee puolalta ja haaroittuu sytkäboksille ja tonne "instrument clusterille" Niin ja mikä ton supressorin tarkoitus on tos johdon välissä? Ei ainakaan päästä virtaa läpi(yleismittarilla testattu) Vai onkohan toi rikki
Nyt oon "saanut" ton antamaan jo satunnaisesti kipinää, eli kun autoa starttaa ja kääntää avaimen pois start asennosta niin antaa kipinän sillointällöin, ei aina kun yrittää startata. Rupee jo pikkuhiljaa ottaan päähän toi sytkä, ku ei saa toimiin. Pitää varmaan viedä toi johki autosähkökorjaamon, jos ei ny pian rupee toimiin.
JK-Tuning kirjoitti:Nyt oon "saanut" ton antamaan jo satunnaisesti kipinää, eli kun autoa starttaa ja kääntää avaimen pois start asennosta niin antaa kipinän sillointällöin, ei aina kun yrittää startata. Rupee jo pikkuhiljaa ottaan päähän toi sytkä, ku ei saa toimiin. Pitää varmaan viedä toi johki autosähkökorjaamon, jos ei ny pian rupee toimiin.
Ettei vain olis virtalukonpohja sökö? eli startti asennossa ei anna virtaa syttyboksille yms.
JK-Tuning kirjoitti:Nyt oon "saanut" ton antamaan jo satunnaisesti kipinää, eli kun autoa starttaa ja kääntää avaimen pois start asennosta niin antaa kipinän sillointällöin, ei aina kun yrittää startata. Rupee jo pikkuhiljaa ottaan päähän toi sytkä, ku ei saa toimiin. Pitää varmaan viedä toi johki autosähkökorjaamon, jos ei ny pian rupee toimiin.
kokeileppa virtalukon pojasta virtakynällä et startatessa tulee virtaa johonkin piuhaan jos menee läpi niin virtalukko luulis toimivan....