Sytytysyksikökkä ilmeisesti tarkoitetaan siis sitä kipinän vahvistin yksikköä, joka ainakin omassa on apparin puolen ajovalon takana, siinä lokaripellissä, jäähdytysrivan kanssa.overboost kirjoitti:Sininen/Punainen johto, mikä menee sytytysyksikön 2. pinniin pitäisi olla ennakon säätö.
Huom. Katsottu autodatasta, joten testaus omalla vastuulla!
Täytyyt testata. Ei kauheasti viitsisi katkoa jotoa, mutta kokeilun nimessä

Jos kyseessä on tosiaan se N4B niin pitäisikö sitten perusennakko olla se mainittu 18 astetta?
koitin tuossa miettiä, miten tuo systeemi oikein toimii, kun olen ollut siinä uskossa, että siinä "vahvistinyksikössä" ei ole mitään älyä, eli se ainoastaan vahvistaa HALL-anturilta tulevan pulssin. Ei siinä mitään, jos pulssi kiertää ECU:n kautta, mutta jos ko. johdon siis katkoo, niin mistä silloin se pulssi tulee?