Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Huomioitavaa on ainakin ettei jännite pääse anturiin päin missään vaiheessa.Lambda luo sen jännitteen ja jo vastuksen mittaus yleismittarilla voi rikkoa.
Kyllä tuottaa. Vertailemalla ulkoilman happimäärää verrattuna pakokaasun happipitoisuuteen syntyy tavallisessa lambda-anturissa 0,1-1V jännite. Jos lontoo taittuu suosittelen Googlettamaan aiheesta, tietoa löytyy.
Chevrolet K1500 pick-up
Toyota Corolla E12 1.4 D4D
ars2000 kirjoitti:Huomioitavaa on ainakin ettei jännite pääse anturiin päin missään vaiheessa.Lambda luo sen jännitteen ja jo vastuksen mittaus yleismittarilla voi rikkoa.
Mihin tämä perustuu?
Ford Taunus Coupe 2.0i Turbo 1975 (Projekti)
Jeep Wagoneer 4x4 Monster PickUp 1974 (Myyty)
Ford Scorpio Cosworth STW 1995 (Laatikkona)
Ford Mondeo EcoBoost 2.0 2011 (Käyttis) https://www.theniceman.com/coppermine/
Ei kai monteonisti ala taas kinaamaan asiasta josta ei tunnu tietoa olevan.
Voithan sä ottaa ne sähkö agregaateiksi jos sulla on paikka missä tuottaa pakokaasua jota vaaditaan, että ne luo jännitteen ja tietenkin semmosen sähkölaitteen tarviit mikä toimii 0,4-1V jännitteellä eikä vie virtaa juuri lainkaan.
Kai toi vastusmittaus voi sen lambdan hajottaa kun eikö siinä jännitettä käytetä vastuksen mittaamiseen.
Voihan niitä mittailla vaikka rakotulkilla,mutta se ei kerro mitään.Tarkoitan ettei ole mitään syytä mitata niistä vastusta.
Oli vaan uuden anturin asennusohjeessa "pyyntö" tarkistaa vastus jotta olisi varmasti oikea!
On kylläkin digitaalinen "rakotulkki" mutta en sitä älynnyt käyttää!
Monteonisti kirjoitti:
Oli vaan uuden anturin asennusohjeessa "pyyntö" tarkistaa vastus jotta olisi varmasti oikea!
On kylläkin digitaalinen "rakotulkki" mutta en sitä älynnyt käyttää!
Ettei sillä sitte meinattu lambdan esilämmitysvastusta?