
Ajattelin kuitenkin kytkeä sen niin, että kolme asentoinen katkaisija tai joku muu hoitaisi homman.
Ongelma on se, että moottorin "tappi" joka on yhteydessä kaasun, toimii niin että kun johtoihin yhdistää + ja - niin tappi menee joko sisään tai ulos, ja kun johtojen paikkaa vaihtaa, niin tappi menee toiseen suuntaan, mutta miten ihmeessä semmosen kytkee toimimaan niin että kun katkaisijasta laittaa nolla asentoon eli keskelle niin mitään ei tapahdu, ja tappi pitää kaasun tietyssä asennossa, kun katkaisijan laittaa ykkös-asentoon niin tappi liikkuu ulos, eli lisää kaasua, ja toiseen suuntaan kaasu pois. Tottakai laitan polkimiin katkasijat ettei tule vaarallinen viritys.
Toivottavasti edes joku tajuaa

Onhan tosin tossa vakkarin moottorissa 4 napaa, ei vaan mitään tietoa mitä ne kaks muuta on, ei tunnu yleismittarilla olevan mitään eloa kummassakaan.
Parempia ehdotuksia otetaan vastaan.
En tahdo viestejä tyyliin " osta oikee vakkari "