dellorton tuplakaasareiden säätö

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
turbo lax

dellorton tuplakaasareiden säätö

Viesti Kirjoittaja turbo lax »

Eli -87 escoon on asennettu dellorton dhla 40 -tuplakaasarit ja näille suoritettu perussäätö seosmittaria tuijottaen.

Nyt kuitenkin olisi tarvetta suorittaa lopullinen säätö dynon avulla, jotta tehot saisi maksimoitua. Tehojen säätö, synkronoinin tarkistus, bensapaineen mittaus ja mahdollisesti näiden säätö pitäisi siis tehdä.

Onko kenelläkään tietoa mistä/keneltä saisi ostettua kyseiset säätöpalvelut?

Koitin tutkia vanhoja viestejä, mutta ainakaan suoraan en hakemalla löytänyt mainintaa kuka tekisi näitä.
Avatar
Megado
Viestit: 628
Liittynyt: 02 Helmi 2005 15:51
Paikkakunta: Nastola

Viesti Kirjoittaja Megado »

Focus MK2.5 Facelift -09 TDCi Titanium STW
jaska74
Viestit: 2600
Liittynyt: 23 Touko 2005 15:58
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja jaska74 »

ja paikkakunnankin kertominen helpottas vastauksia
Focus 1.0 edition a6 2017
aisti
Viestit: 17
Liittynyt: 06 Maalis 2007 09:04

Viesti Kirjoittaja aisti »

Toijalan autosähkö S.Harinen ja saat autosi varmasti säätöihin.
Pappa- igor
Viestit: 78
Liittynyt: 21 Syys 2006 12:07
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Pappa- igor »

aisti kirjoitti:Toijalan autosähkö S.Harinen ja saat autosi varmasti säätöihin.
keväällä kyselin ko. palvelua, dynotus kyllä onnistuu muistaakseni 70€/veto... mutta kaasareita harinen ei enään säätele, kun on kuulemma hesteccejäkin tarpeeks säädeltävänä :cry: hauholla on kuulemma joku sarkkola jms. joka säätää hyvin ja halvalla...
nii- i, voi kun toi puhallin on pieni....
Kollo
Viestit: 118
Liittynyt: 14 Tammi 2007 22:43
Paikkakunta: Lake of Ylö

Viesti Kirjoittaja Kollo »

Escort mk2 "RS2000"
Fiesta mk2 "RS1800i"
esaq
Viestit: 78
Liittynyt: 14 Kesä 2006 08:42

Viesti Kirjoittaja esaq »

Entäs Matalamäki
http://www.koskenkorva.net/matalamaki/index.htm

Ja kaasarit hoituu varmasti!
Pappa- igor
Viestit: 78
Liittynyt: 21 Syys 2006 12:07
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Pappa- igor »

esaq kirjoitti:Entäs Matalamäki
http://www.koskenkorva.net/matalamaki/index.htm

Ja kaasarit hoituu varmasti!
mistään en löytänyt tietoa.. onko heillä dynamometriä :roll: kyllähän noi einarikin osaa säätää tyhjäkäynnillä letku persiis.. mutta ei seokset pysy hyvänä koko kierros aluetta, jos ei pääse penkis säätään :roll: (koskee ainakin turbo-moottoria) :wink:
nii- i, voi kun toi puhallin on pieni....
esaq
Viestit: 78
Liittynyt: 14 Kesä 2006 08:42

Viesti Kirjoittaja esaq »

Pappa- igor kirjoitti:mistään en löytänyt tietoa.. onko heillä dynamometriä :roll: kyllähän noi einarikin osaa säätää tyhjäkäynnillä letku persiis.. mutta ei seokset pysy hyvänä koko kierros aluetta, jos ei pääse penkis säätään :roll: (koskee ainakin turbo-moottoria) :wink:
Dyno löytyy, se ei tosin ole seinäjoella vaan ilmajoen suuntaan.
Jos asuskelee lähiseudulla niin tuohon penkkiin lähtisin.

Lisätiedot varmaan saa ku pirauttaa ja varaa aikaa..
Hinta tais olla viimeksi siinä 50-60e paikkeilla uudet suuttimet mukaanlukien.

Mainittakoon vielä että Matalamäki on oikein foorttin miähiäki. :wink:
Vastaa Viestiin