Sierra dohc
Sierra dohc
mitähän noihin dohc sierrojen kansiin uusitaa siinä paljon muistutetus 200thk kansirempas?
Olettaen, että kansi on ehjä:
-Venttiilit (Suotta hiot niitä entisiä)
-venttiilien nostimet
-venttiilinvarren tiivisteet
-kannen- ja venttiilinkopan tiivisteet
-uudet kannenpultit (entiset tuppaavat olemaan pilalla, venymän takia)
+ Kannattaa uusia myös pako-ja imusarjan tiivisteet
Nuo ainakin, jos haluaa taas varmoja kilometrejä tulevaisuudessa, nokkia ei tarvitse yleensä uusia, elleivät ne ole silminnähtävästi kuluneet. Samat hilppeet uusitaan kuin muissakin kansissa. Niin ja tarkista vielä kannen suoruus lasipinnalla, ja ehdottomasti momenttiavain kasatessa pakettia läjään.
-Venttiilit (Suotta hiot niitä entisiä)
-venttiilien nostimet
-venttiilinvarren tiivisteet
-kannen- ja venttiilinkopan tiivisteet
-uudet kannenpultit (entiset tuppaavat olemaan pilalla, venymän takia)
+ Kannattaa uusia myös pako-ja imusarjan tiivisteet
Nuo ainakin, jos haluaa taas varmoja kilometrejä tulevaisuudessa, nokkia ei tarvitse yleensä uusia, elleivät ne ole silminnähtävästi kuluneet. Samat hilppeet uusitaan kuin muissakin kansissa. Niin ja tarkista vielä kannen suoruus lasipinnalla, ja ehdottomasti momenttiavain kasatessa pakettia läjään.
Siis kysytkö että miksi niihin tehdään kansiremppa, vai mitä niihin uusitaan? Se mitä uusitaan riippuu siitä mitä halutaan uusia, mutta syy miksi noihin yleensä se kansiremppa tehdään johtuu siitä paljon puhutusta kannen halkeamisesta, josta löytyy foorumilta kyllä keskusteluita.
Noin 10kpl Foorteja..
http://riesa20.urli.net/
http://riesa20.urli.net/
pakopuolen ohjurit laskeutuvat alas, ne voi joutua uusimaan ja tekemään "Lukituksen" ettei uudelleen laske.
nähdäkseni kannen halkeilu johtuu yleensä huonosta käytöstä, ts. sammutetaan täydestä lennosta eikä anneta lämpötilojen tasoittua vrt, turboauton jälkikäyttö. tähän lisäksi suuresta syyläristä johtuva vähäinen flektien pyöriminen (nämäkin toimivat vaiheittain); suomen suvessa flekti pyörähtää niin harvoin että jumittuu helposti -> pääsee kiehahtamaan ja kansi on toki sillä selvä.
nähdäkseni kannen halkeilu johtuu yleensä huonosta käytöstä, ts. sammutetaan täydestä lennosta eikä anneta lämpötilojen tasoittua vrt, turboauton jälkikäyttö. tähän lisäksi suuresta syyläristä johtuva vähäinen flektien pyöriminen (nämäkin toimivat vaiheittain); suomen suvessa flekti pyörähtää niin harvoin että jumittuu helposti -> pääsee kiehahtamaan ja kansi on toki sillä selvä.
Mulla ei CO löydetty tyhjäkäynnillä ja kierroksilla ollenkaan jos oikein muistan tai ainakin se oli niin monella desimaalilla 0, että aivan nauratti. HC tyhjä 17 ja kierros 19
Lambda 1.03
Nämä tuli heti kun kytkettiin laitteet kiinni ja ihan normaalia ajoa ajelin sen n.20km konttorille.
Yleensä riesoja ja scorpareita on saanu polkea kunnolla ja vitkutella ja ketkutella että saa läpi konttorilla.

Lambda 1.03
Nämä tuli heti kun kytkettiin laitteet kiinni ja ihan normaalia ajoa ajelin sen n.20km konttorille.
Yleensä riesoja ja scorpareita on saanu polkea kunnolla ja vitkutella ja ketkutella että saa läpi konttorilla.
321tkm, eka kannentiiviste paikallaan, no problemos
ei vie öljyä eikä vettä.. viime syksynä luulin että alkoi vettä kulumaan mutta syyllinen oli vuotava syylärin pääty joka muuten vuotaa edelleenkin kun ei ole niin vakava juttu.. päästöt vaatii aika rajua lämmittämistä mutta uskoisin että katti ei ole enää uudenveroinen vaikka kananmunapierulta haiseekin vielä vähäsen 

