Melkein sanoisin, että helppo nakki saada 3,0L noin uudesta koneesta 300hp.... se onnistuu 2.9 24v cossun koneestakin ja se on ikivanha lohnu. Ei tarvii puhaltimia eikä konetta tarvii edes avata.
Olettaisin, että vakiona jo tehokkaampi moottori irrottaa huomattavasti helpommin vielä tuon 300hp, mutta eihän tuosta ikinä tiedä
Kerrotaan nyt tuosta cossun 24v 300hpsta, että kyllä se vaatii sen kunnollisen moottorinohjausyksikön... taviksella on päästy hiukan alta 280hp. Toki tuo moottori on alunperin tehty n.300hp -> kuristettu 195hp ja imusarjalla on ollut suuri merkitys asiassa. Ihme ja kumma silti molemmat 300hp ja karvan alta 280hp on saavutettu vakio imusarjalla
Kummallisesn negatiivista porukkaa ihan kuin puhuttais jostain 2.0L zetecin raadosta...
Sen vaan sanon, että rahat menee hukkaan jos pitää 3L koneeseen alkaa puhaltimia laittamaan ellei sitten tavoitteet ole yli 400hp. NOS ei ole koskaan vaihtoehto
