Kuuluuko kyseiseen vempeleeseen kulkea virta auton ollessa sammutettuna?
Huomasin että akku tyhjenee itestään aikas kovaa vauhtia (15min/>2V).
Kun kävin mittarilla sulake rasian läpi niin virtaa tuli (auto edelleen sammutettuna) ainoastaan kyseiselle moduulille ja kellolle. Moduulin sulake on 3A, joten tuskin se nytkuitenkaan aiheuttaa kyseistä virta häviötä, mutta rupesi vaan askarruttamaan, että onko se normaalia.
Onko ideoita, mistä pitäis lähteä vikaa etsimään jotta sais ton virta häviön kuriin?
-95 Escort ja EEC IV-moduuli
Mittaa oikeen virtamittauksella se kulutus silleen, että otat akun plus johdon irti ja laita yleismittari TASAVIRTA asennossa akunkengän ja navan väliin.
Kyllä ton boksin ja kellon kuuluukin vähän sähköä syödä, mutta kyllä akun pitäs ne kestää. Melkeen ennemmin sitte sulla on akku sökönä.
Varmaan jotain 200mA luokkaa voi olla kulutus kun sitä virtaa mittailet.
Kyllä ton boksin ja kellon kuuluukin vähän sähköä syödä, mutta kyllä akun pitäs ne kestää. Melkeen ennemmin sitte sulla on akku sökönä.
Varmaan jotain 200mA luokkaa voi olla kulutus kun sitä virtaa mittailet.
Sprinter 319 -15, s400 hybrid -10, Mustang GT cabr. -96