Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Rupes epäilyttämään et tuliko motonetistä oikeat
auto on -94 scorpio 2.9 12venttiiline ja tarjosivat siihen Boshin HR7 DCX, Ja huomenna pitäis vaihtaa...
Jos muistissa on muitten valmistajien koodit, olisin kiitollinen vastaisuuden varalle.
ai niin, jos autosähkö olis oikea osoite pahoittelen modejen vaivaamista
ngk BPR6EFS kartiotiivistys
denso T20EPRU (ei 24V)
(motonet)
ja tota boschia ei listan mukaan saa edes sulle...
-92 asti tarjoaa Bosch SuperPlus FR7DC+ "8+"
Cheri kirjoitti:Rupes epäilyttämään et tuliko motonetistä oikeat
auto on -94 scorpio 2.9 12venttiiline ja tarjosivat siihen Boshin HR7 DCX, Ja huomenna pitäis vaihtaa...
Jos muistissa on muitten valmistajien koodit, olisin kiitollinen vastaisuuden varalle.
ai niin, jos autosähkö olis oikea osoite pahoittelen modejen
vaivaamista
Ovat myyneet sulle escortiin ja fiestaan supivat tulpat.Boschilla on omat sivut, sieltä voit katsella sopivat tulpat.
Siis vuosiluku ei ole ollenkaan tärkeä, vaan kone itte. Kaikissa 2,9 12v koneissa,( BRD BRE BRF BRG ) on samat tulpat & kärkiväli (1.0mm) paitsi ekassa katittomassa BRC koneessa...
Sun autossa on todennäköisesti BRF, (tai BRE), jos kyseessä ei ole moottorin vaihto auto...
Chrysler Grand Voyager 3.3 LE
---
ex
Ford Scorpio 2.9i Ghia RS ATM
Ford Scorpio 2.0i Ghia ATM
Ford Scorpio 2.8i Ghia RS
Joo ei sillä vuosiluvulla olekaan väliä, muuta kun ni motonetin tulpat oli tosiaan tarkotettu siihen katittomaan malliin.
Ja kyllä niilä tulpilla on eroa. Ei riitä, että vaan sopii reikään ja pituus on oikea ja jengat kartio tai prikalla varustettu.
Kyllä lämpöarvo ainakin vaikuttaa kummasti.
ei mulla ainakaan toiminut korppari ollenkaan hyvsäti kun antoivat väärän lämpöarvo omaavat tulpat yhdestä varaosa putkasta.
Eipä löytynyt motonetistä Boshin HR9DCX joten otin sitten NGK BPR6EFS, oli näköjään edeltäjäkin päätynyt samaan ratkaisuun. Matkan varrella sit selviää oliko hyvä idis: oli aika lailla mustaa muualla ja sivuelektrodi vaaleanharmaa päältä ja sivuilta. No, tuntui tuo käyvän kuitenkin... ehkä jopa tasaisemmin kuin ennen
Kärkivälin suhteen oli ollut niukempi linja 0.7-0.8, uskoin kuitenkin juss'a ja laitoin 1mm.