ajelen mobilin öljyllä ympäri vuoden vaikka ne maksavat tämän auton hinnan 8) 5-40 tai 5-50 olen ajellut..
Auto on ollut minulla kolmisen vuotta, ekana vuonna auto lähti aina käyntiin koululta jne vaikka ois seisonut koko koulupäivän tai viikonlopun jossakin parkissa ilman lämmitystä tai ajelemista.. Toisen vuoden lopussa oli sitten havaittavissa sellasta pientä laiskistumista mutta ajattelin vain että akku on huono..
Nyt hyvä jotta jaksaa edes roikasta lähteä käyntiin vaikka pakkasta ois vain -10 astetta.. startti tuntuu vaan jotenkin niin laiskalta että ei jaksa pyöräyttää oikein kunnolla edes kierrosta kylmänä..
Voisikkos tämä vika juontaa juurensa tuonne sulakerasian pohjaan?? kun niissähän on ollut ongelmia? Mitään muita sähköongelmia ei ole ollut koko aikana.. ei ole edes polttimoita polttanut.. *koputtaa puuta..*
Lohkolämmitinkin lämmittää koneen kyllä 8)
Kävin eilen tuossa paikallisella autopurkaamollakin, purkaamon setät ihmetteli vähän sitä kun auto lähti niin hiton hyvin käyntiin lämpimänä.. Ei tarvitse kuin avainta pikkusen hipasta.. romuttamollakaan ei ollut kun nelinapaisia startteja joten..

Arvelivat että startti lyö kenttään luultavasti mutta eikös sitten löis lämpimänäkin kenttään..?
Mikä tämä neljäs napa on näissä solenoideissa??
-Yhteen tulee suora virta akulta.
-Toiseen tuleen herätevirta virtalukolta.
-Kolmas menee sit siitä solenoidilta ite siihen startin mötkylään..
Omasta mielestäni välikopassa ainakin tämä neljäs johto lähtee jonnekkin sytytysjärjestelmän sokkeloihin.. ei oikein jaksanut tuolla pakkasessa ruveta sen pahemmin noita välikopan johtoja penkomaan
Tästä se taivaspaikan ansaitseminen sitten taisi alkaa..

8)
