sierran vikalista asiasta ymmärtävälle:)

Sähkölaitteet, sähköongelmat, johdot, laturit jne.
kytkin-team
Viestit: 5
Liittynyt: 28 Tammi 2007 13:47

sierran vikalista asiasta ymmärtävälle:)

Viesti Kirjoittaja kytkin-team »

mistä johtuu kun vaihon sierraan sähköisenbensapumpun pellin alle ku entinen sano sopimuksen irti mut ei lähe käyntiin vaikka kuinka yrittää oisko tankissa oleva bensapumppu et se ei päästä pensaa kunnolla läpi?ja voiko bensa-anturia tinanata ku sekään ei toimi tai tuleeko halvemmaksi ostaa uusi?......dohc sierra 2.0 kaasari.
vesa
Viestit: 71
Liittynyt: 04 Helmi 2005 20:13
Paikkakunta: nastola

Viesti Kirjoittaja vesa »

pitäisi olla imevä pumppu jos laitoit sen pellin alle. ei varmaan jaksa imeä tankista.tankin sisällä oleva on "työntävä pumppu" jos saat pumpun tankin lähelle niin uskoisin että käynnistyy. :wink: tai vaihdat imevään pumppuun.
kytkin-team
Viestit: 5
Liittynyt: 28 Tammi 2007 13:47

Viesti Kirjoittaja kytkin-team »

joo pittää tutkia ja relekin vähän huolettaa et jos vika on siinä?mut kyllähän se vituttaa ku tääl korvessa melkein 30astetta pakkasta eikä kunnon tallia missä laittaa:( joo mullaki on noita nykimis ongelmia ku näkkyy olevan noilla muillaki...kovassa vauhdissa vaikka nakkaa 4 päälle ni alkaa nyhtää 3-4tonnin jälkeen vasta lähtee kunnolla...'?.ja kiitos vikistä pittää laittaa se imevä sin......
hyttinen

Viesti Kirjoittaja hyttinen »

Mulla on vararenkaan alla bensansyötön "tappokytkin" menee automaattisesti päälle kolaritilanteessa. en tiedä onko kaikilla että katoppa oisko sulla menny päälle.
Tomba
Viestit: 80
Liittynyt: 23 Joulu 2006 13:49
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Tomba »

hyttinen kirjoitti:Mulla on vararenkaan alla bensansyötön "tappokytkin" menee automaattisesti päälle kolaritilanteessa. en tiedä onko kaikilla että katoppa oisko sulla menny päälle.
Joo kannattaa ihmeessä varmistaa, mulla on kokemusta aiheesta :D :D
Ford Sierra 1.6cvh 1990 (...ei sen tarvikkaan kulukea...)
Vastaa Viestiin