No niin, nyt paistaa arska risukasaan... Toi edellä mainittu vika oli vaan irronnut letku, en tiedä mikä se on mutta siihen suunnilleen kaasuläpän säätimen alapuolelle menee, semmonen kova "putki". Sen kun tökkäs kii niin hyvin käynnisty.
Hyytymisenkin syy on nyt selvillä: äänenvaimentimen sisukset levällään siellä pöntön sisällä. Just vähän aikaa sitten tulin himaan auton kimpusta (tähän aikaan yöstä)

ja kun auton alla möyrin niin huomasin että putki ei rämise siksi että on irti tms vaan keskipöntön sisukset on sekasin. Kevyesti kun napauttaa kumilekalla siihen pönttöön niin kamala kolina ja räminä tulee sisältä, siellä siis on joku osa joka ajossa poukkoilee ympäriinsä ja tukkii putken. Huomenna uutta pönttöä ostamaan 8) Onneks ei ollu katti sentään tai mikään mystinen vika. On kyllä toikin vähän foordimaista, en oo nimittäin muiden merkkien kohalla joutunu vaimenninta vaihtaa tukkeutumisen vuoks
Sitten outo havainto: Toi auto on ollu todella mopo koko ajan mitä se on mulla ollu, mutta nyt kun tuolla pellin alla sähläsin niin käynnistin jossain vaiheessa koneen niin että se ilmanputsarin alle menevä ohut letku oli irti. Kun se letku on irti, niin kone käy hemmetin nätisti tyhjäkäyntiä ja ottaa paaljon paremmin kierroksia!

Sitten kun lähin ajamaan niin jumankauta ku melkein säikähdin, sehän lähti ku pieni eläin!

(Siihen asti että se änkkäri alko taas ahdistaa) Mikä tuo kumma letku on miehiään, haittaako jos ei se ole kiinni siinä tulpassaan? Ei meinaan huvita laittaa sitä paikalleen kun tuntuu vaan aiheuttavan ahistusta koneelle ja toimii upeasti ilman sitä!