Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Olen kyllä lukenut tämän foorumin kirjoituksia, mutta ohjeita tarvittaisiin vielä lisää
Nokka akselien lukitus olisi selvää, lattaraudalla takapäästä.
Kampiakselin lukituksesta on jossain ollut ohjetta että vauhtipyörän kopassa on pultti,
jonka paikalle kierretään pitempi pultti, joka osutetaan vauhtipyörässä olevaan koloon.
Tästä moottorista en kyllä kuitenkaan tällaista pulttia tai reikää löydä.
Onko tässä kampiakselin lukitusmahdollisuutta?
Kampiakselin hihnapyörästä en löydä ajoitusmerkkiä, minkäänlaista lovea tai pykälää
Jotain tekstiä ja numeroita on etupuolella. Näkyvä merkkihän siinä pitäisi olla.
Jakopään kopassa on kyllä merkit.
Onko hihnapyörä ja hammashihnan pyörä kiilalla varmistettu.
Joku tuolla kirjoitti ettei Focuksen moottorissa olisi kiiloja ollut, oli kyllä uudempi kone,
ja löysän pultin takia jako sekaisin.
Kiristysmomentit olisi hyvä tietää ainakin
Kampiakselin hihnapyörän pultti
Nokka akselien hihnapyörän pultti
en nyt muista oliko tossa koneessa kampiakselin lukituspulttia mut jos yhtään muistan ni se on kyllä sielä lohkon takapuolella jakopäänpuolella moottoria eli ei vauhtipyörän mut varma en oo...tietäjät jatkakoon