-
Aivan,en laittais UUSIIN moottoreihin
Mutta noissa vanhoissa se ei ole ainakaan pahaa tehnyt..
ja koneet joilla oon ajanu ja laittanu tuota 2t-öljyä,on olleet useamman tuhatta tuntia käytettyjä
Edith tähän..jos polttoaineessa on vettä seassa,ei ole vaihdettu suodattimia tarpeeksi usein,ja huolehdittu tankkaus-säiliöstä huonosti muutenkin.
Ja yleensä pitäis olla veden-erotinkin(tyhjennys-proppu) jossain kohtaa,ei sekään koristeena ole,jos asennettu on..

Mutta noissa vanhoissa se ei ole ainakaan pahaa tehnyt..
ja koneet joilla oon ajanu ja laittanu tuota 2t-öljyä,on olleet useamman tuhatta tuntia käytettyjä

Edith tähän..jos polttoaineessa on vettä seassa,ei ole vaihdettu suodattimia tarpeeksi usein,ja huolehdittu tankkaus-säiliöstä huonosti muutenkin.
Ja yleensä pitäis olla veden-erotinkin(tyhjennys-proppu) jossain kohtaa,ei sekään koristeena ole,jos asennettu on..
ei sieltä mitään junia t...
Sitä 2t-öljyä lisätään nimenomaan sen takia että se voitelee pumppua. Suodatettavuus on Nesteen mielestä syy minkä takia 2t öljyä ei kannata käyttää.lapazu kirjoitti:Maailmassa on monenlaisia voiteluaineita, yksi niistä on tuo parafiini.
Tässähän ei ole ollenkaan kyse siitä etteikö voitelu riittäisi, vaan suodatettavuuden huonontumisesta kylmässä.
--=< Mondeo 1.8L Duratec 125hv Mk III 2002 >=--
No en menis kyllä väittään vastaan noille nesteen lurituksillekkaan mutta on niissä tietty mainos tietoutta jolla saadaan ihmiset ostaan omaa tuotetta itte oon käyttäny nokivasaroissa 2t ööliä ja kyllä sen eron huomaa....300tkm on ajettu sen turvin eikä mitään haittavaikutuksia oo tullu...
No eihän se kovin vahvasti menny
talvisin oon silloin tällöin laittana ja ei oo haitaa kait ollu, siihen ei ykskään diisseli itellä oo hajonna.
päästöt lienee syy miks ei neste suosittele, ei meinaan varmasti oo enää direktiivien mukasta diissseli enää sen jälkeen päästö arvoiltaan.nehän on aika tarkkoja noista nykyään.
nyky aikaisissa suurpaine diisseleissä on aikaa tarkkaa vissiin mitä ne syö mukisematta.
itteä mietityttää se miten kun aineet on kehittynä, niin näissä vanhemmissa voitelu tosiaan riittää, vaikka millä lisäaineilla sitä voitelua lisätään.
päästöt lienee syy miks ei neste suosittele, ei meinaan varmasti oo enää direktiivien mukasta diissseli enää sen jälkeen päästö arvoiltaan.nehän on aika tarkkoja noista nykyään.
nyky aikaisissa suurpaine diisseleissä on aikaa tarkkaa vissiin mitä ne syö mukisematta.
itteä mietityttää se miten kun aineet on kehittynä, niin näissä vanhemmissa voitelu tosiaan riittää, vaikka millä lisäaineilla sitä voitelua lisätään.
rockford mondeo td-95 stw