Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
No pienikin parannus voi olla loppupelissä aika tärkeä.
Jokuhan tälläkin foorumilla on käsittääkseni rakentanut zvh koneen, olisi kiva kuullu kokemuksia.
Onkohan cvh:n kansi oikeasti kestävämpi kuin zetecin vai tehdäänkö zvh koneet vain sen takia että saadaan käytettyä suoraan rs turbon imu- ja pakosarjoja?
Imu/pakosarjat on kai se idea. CVH:n kansi ei todellakaan ole ainakaan kestävämpi kuin Zetecin. RST:n kannessa ei ole mitään eroa muihin ruiskukansiin, paitsi että 83-85 ruiskukannet ei ole kovilla seeteillä kun taas 85 RST (S1) on. 86 eteenpäin kaikki CVH:t on sitten kovilla seeteillä.
no mikähän mahtaa olla ahdetussa zetecissä se ensin laukeava paikka? kiertokangen pultit? männät? tehotavoite on vielä hieman auki kun koppakin on vielä täysi
Männät ne laukee ensin ja sinne voi laitta vaikka tällaiset. Kansipahvi pitää myös vanhoissa -98 zeteceissa vaihtaa erilaiseen. Toki kaikkea muutakni pinetä pitää tehdä riippuen mihin sitä on istuttamassa.
2.0 koneeseen saa edullisesti kankia ainakin Eagleltä ja mäntiä JE, Probe, IASA, jne. ST170 kansipahvi (1mm paksu) taitaa olla kaikkein paras. Perus 98. zetecin pahvi on myös kestävä mutta noin puolet ohuempi. Kaikki männät/kanget mitä jenkkien markkinoilta tulee on sitten uudempaa 98- koneeseen ja niissä männätappi on 3mm ylempänä, joten mäntiä+kankia ei saa sekoittaa. Kuvassa Eaglen veivit ja IASA:n männät.
toi 1.8 zetecci on 96/97 2.0:sta ei tietoa....vielä
Eli koneeseen on tulossa ainakin läppärungot ja ahdin ruiskunohjaukseen käytetään 99% varmasti ms:ää